Periodismo y neologismos del ámbito de la moda: un estudio comparativo

Author

Rodríguez Rubio, Sílvia

Other authors

Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació

De Bobes Soler, Eulàlia

Publication date

2009-02-25T16:11:49Z



Abstract

Aquest treball pretén analitzar l’ús de manlleus relacionats amb el món de la moda en la premsa escrita. En el vocabulari que utilitzen els periodistes espanyols hi ha centenars de paraules i expressions extranjeres, ben escrites, mal escrites, entre cometes, sense cometes, etc. Aquest estudi analitza el perquè del seu ús i l‘estat de l’espanyol davant l’acceptació d’aquests termes.

Document Type

Project / Final year job or degree

Language

Spanish

CDU Subject

65 - Communication and transport industries. Accountancy. Business management. Public relations

Subject

Neologismes; Lexicografia; Lingüística; Castellà; Moda; Periodisme

Pages

53 p.

232820 bytes

64344 bytes

354233 bytes

Documents

TFC-RODRIGUEZRUBIO-2009(1).pdf

227.3Kb

TFC-RODRIGUEZRUBIO-2009(2).pdf

62.83Kb

TFC-RODRIGUEZRUBIO-2009(3).pdf

345.9Kb

 

Rights

Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)

This item appears in the following Collection(s)