Elaboració d'una heurística per a l'avaluació de l'experiència d'usuari en llocs web de comerç electrònic

Autor/a

Bonastre Marsal, Laia

Otros/as autores/as

Granollers i Saltiveri, Toni

Universitat de Lleida. Escola Politècnica Superior

Fecha de publicación

2013-10-08T06:54:55Z

2013-10-08T06:54:55Z

2013-07



Resumen

En aquest projecte es presenta una heurística dirigida als avaluadors de l'experiència d'usuari (UX) de llocs web de comerç electrònic. Per això, s'han revisat les peculiaritats dels llocs web B2C i els factors que afecten als seus clients per determinar com aquests elements afecten la UX. Aquesta informació s'ha utilitzat per determinar la integritat i correcció de l'eina, la qual es basa en la recol·lecció de les recomanacions, guies de disseny o heurístiques presents en la literatura especialitzada.L'objectiu principal és l'estandarització i unificació de les recomanacions existents i l'anàlisi de les peculiaritats de les pàgines de comerç electrònic i com afecten a l'experiència d'usuari.

Tipo de documento

masterThesis

Lengua

Catalán

Materias y palabras clave

Experiència d'usuari; Comerç electrònic; Avaluació heurística; Interacció home-ordinador

Derechos

cc-by-nc-nd

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)