dc.contributor |
Granollers i Saltiveri, Toni |
dc.contributor |
Universitat de Lleida. Escola Politècnica Superior |
dc.contributor.author |
Bonastre Marsal, Laia |
dc.date |
2013-10-08T06:54:55Z |
dc.date |
2013-10-08T06:54:55Z |
dc.date |
2013-07 |
dc.identifier |
http://hdl.handle.net/10459.1/46653 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10459.1/46653 |
dc.description |
En aquest projecte es presenta una heurística dirigida als avaluadors de l'experiència d'usuari (UX) de llocs web de comerç electrònic. Per això, s'han revisat les peculiaritats dels llocs web B2C i els factors que afecten als seus clients per determinar com aquests elements afecten la UX. Aquesta informació s'ha utilitzat per determinar la integritat i correcció de l'eina, la qual es basa en la recol·lecció de les recomanacions, guies de disseny o heurístiques presents en la literatura especialitzada.L'objectiu principal és l'estandarització i unificació de les recomanacions existents i l'anàlisi de les peculiaritats de les pàgines de comerç electrònic i com afecten a l'experiència d'usuari. |
dc.language |
cat |
dc.rights |
cc-by-nc-nd |
dc.rights |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject |
Experiència d'usuari |
dc.subject |
Comerç electrònic |
dc.subject |
Avaluació heurística |
dc.subject |
Interacció home-ordinador |
dc.title |
Elaboració d'una heurística per a l'avaluació de l'experiència d'usuari en llocs web de comerç electrònic |
dc.type |
masterThesis |