dc.contributor
Granollers i Saltiveri, Toni
dc.contributor
Universitat de Lleida. Escola Politècnica Superior
dc.contributor.author
Bonastre Marsal, Laia
dc.date.accessioned
2024-12-05T23:03:39Z
dc.date.available
2024-12-05T23:03:39Z
dc.date.issued
2013-10-08T06:54:55Z
dc.date.issued
2013-10-08T06:54:55Z
dc.identifier
http://hdl.handle.net/10459.1/46653
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/10459.1/46653
dc.description.abstract
En aquest projecte es presenta una heurística dirigida als avaluadors de l'experiència d'usuari (UX) de llocs web de comerç electrònic. Per això, s'han revisat les peculiaritats dels llocs web B2C i els factors que afecten als seus clients per determinar com aquests elements afecten la UX. Aquesta informació s'ha utilitzat per determinar la integritat i correcció de l'eina, la qual es basa en la recol·lecció de les recomanacions, guies de disseny o heurístiques presents en la literatura especialitzada.L'objectiu principal és l'estandarització i unificació de les recomanacions existents i l'anàlisi de les peculiaritats de les pàgines de comerç electrònic i com afecten a l'experiència d'usuari.
dc.rights
info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca
dc.subject
Experiència d'usuari
dc.subject
Comerç electrònic
dc.subject
Avaluació heurística
dc.subject
Interacció home-ordinador
dc.title
Elaboració d'una heurística per a l'avaluació de l'experiència d'usuari en llocs web de comerç electrònic