Elaboració d'una heurística per a l'avaluació de l'experiència d'usuari en llocs web de comerç electrònic

Autor/a

Bonastre Marsal, Laia

Altres autors/es

Granollers i Saltiveri, Toni

Universitat de Lleida. Escola Politècnica Superior

Data de publicació

2013-10-08T06:54:55Z

2013-10-08T06:54:55Z

2013-07



Resum

En aquest projecte es presenta una heurística dirigida als avaluadors de l'experiència d'usuari (UX) de llocs web de comerç electrònic. Per això, s'han revisat les peculiaritats dels llocs web B2C i els factors que afecten als seus clients per determinar com aquests elements afecten la UX. Aquesta informació s'ha utilitzat per determinar la integritat i correcció de l'eina, la qual es basa en la recol·lecció de les recomanacions, guies de disseny o heurístiques presents en la literatura especialitzada.L'objectiu principal és l'estandarització i unificació de les recomanacions existents i l'anàlisi de les peculiaritats de les pàgines de comerç electrònic i com afecten a l'experiència d'usuari.

Tipus de document

masterThesis

Llengua

Català

Matèries i paraules clau

Experiència d'usuari; Comerç electrònic; Avaluació heurística; Interacció home-ordinador

Drets

cc-by-nc-nd

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)