Título:
|
Investigant amb la ciutadania per a fer polítiques públiques
|
Autor/a:
|
Aneas Álvarez, María Asunción; Sandín Esteban, Ma. Paz; Folgueiras Bertomeu, Pilar; Freixa Niella, Montserrat; Vilà Baños, Ruth
|
Notas:
|
Podeu consultar el llibre complet a: http://hdl.handle.net/2445/164579
[cat] La present comunicació presenta una experiència en l’aplicació de l’enfocament de la RRI
(Responsible Research and Innovation) en un contracte de recerca encarregat per l’Àrea de
Recerca de l’Escola d’Administració Pública de Catalunya al GREDI (Grup de Recerca en
Educació Intercultural) de la Universitat de Barcelona. El contracte de recerca s’ha plantejat
com un estudi de cas exploratori pel rol d’agents investigadors que s’ha atorgat al col.leciu
diana del projecte: un col.leciu de dones feministes, activistes i musulmanes. La comunicació
presenta alguna de les estratègies organitzatives i del procés metodològic seguit. Així com
alguns dels resultats de les 39 entrevistes en profunditat realitzades per un conjunt de 14
dones de l’associació de de dones musulmanes de Catalunya (ADMAC).
[eng] The present communication presents an experience in the application of the RRI (Responsible
Research and Innovation) approach in a research contract commissioned by the Research
Area of the School of Public Administration of Catalonia at the GREDI (Group of Research
in Intercultural Education) of the University of Barcelona. The research contract has been
considered as an exploratory case study for the role of investigating agents that has been
awarded to the target group of the project: a collection of women feminists, activists and
Muslims. The communication presents some of the organizational strategies and the
methodological process followed. As well as some of the results of the 39 in-depth interviews
conducted by a group of 14 women from the association of Muslim women. |
Materia(s):
|
-Dones musulmanes -Educació inclusiva -Investigació -Muslim women -Inclusive education -Research |
Derechos:
|
cc by-nc-sa (c) Institut de Recerca en Educació (IRE-UB), 2020
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/
|
Tipo de documento:
|
Capítulo o parte de libro Artículo - Versión publicada |
Editor:
|
Institut de Recerca en Educació (IRE.UB)
|
Compartir:
|
|