Title:
|
Educar en competències per al diàleg interreligiós i intercultural per afrontar el radicalisme i la intolerància religioses
|
Author:
|
Vilà Baños, Ruth; Aneas Álvarez, María Asunción; Freixa Niella, Montserrat; Sabariego Puig, Marta; Rubio Hurtado, María José
|
Notes:
|
Podeu consultar el llibre complet a: http://hdl.handle.net/2445/164497
La diversitat religiosa i l’auge del radicalisme violent, especialment dels joves nascuts i
socialitzats en països europeus, es troben actualment en el centre del debat social i polític
afectant la cohesió de la societat en enfortir-se els prejudicis i la desconfiança entre diverses
creences, així com les actituds d’intolerància religiosa, en particular la islamofòbia.
Aquesta situació, també present en el nostre país, exigeix una nova cultura pública. En
aquest sentit, el diàleg interreligiós i intercultural pot ser una eina fonamental per prevenir
processos de radicalització i intolerància religioses. La manca de competències per afrontar
els reptes d’aquest diàleg intercultural i interreligiós esdevé un dels principals reptes que ha
d’afrontar l’educació 2018-2020. |
Subject(s):
|
-Educació superior -Comunicació intercultural -Tolerància religiosa -Higher education -Intercultural communication -Religious tolerance |
Rights:
|
cc by-nc-sa (c) Institut de Recerca en Educació (IRE-UB), 2018
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/
|
Document type:
|
Book Part Article - Published version |
Published by:
|
Institut de Recerca en Educació (IRE.UB)
|
Share:
|
|