To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2445/164464
dc.contributor.author | Coll, César, 1950- |
---|---|
dc.contributor.author | Mauri, Teresa |
dc.contributor.author | Colomina, Rosa |
dc.contributor.author | Engel Rocamora, Anna |
dc.contributor.author | Oller, Judith |
dc.contributor.author | Onrubia Goñi, Javier |
dc.contributor.author | Rochera Villach, Ma. José |
dc.date | 2020-06-05T12:05:33Z |
dc.date | 2020-06-05T12:05:33Z |
dc.date | 2018 |
dc.identifier | http://hdl.handle.net/2445/164464 |
dc.identifier | 308895 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2445/164464 |
dc.description | Podeu consultar el llibre complet a: http://hdl.handle.net/2445/164497 |
dc.description | El nou escenari que configura la societat de la informació i del coneixement amb TIC provoca canvis que comporten remodelar l’educació escolar identificant-la, no com el context formatiu únic, sinó com un context més entre els diversos que configuren l’educació actual distribuïda i interconnectada. Aquest nou model educatiu es basa, per una banda, en reconèixer les trajectòries personals d’aprenentatge, atorgant valor formatiu i interconnectant a les experiències d’aprenentatge que tenen lloc en contextos diversos i, per altra banda, en la personalització de l’aprenentatge, tot donant continuïtat a aquestes experiències personals i prioritat a les que tenen valor i sentit personal per a cadascun dels aprenents. En aquest context cal revisar la formació de mestres per promoure les competències professionals necessàries, en concret les pròpies de reflexionar sobre les situacions de la pràctica i col·laborar amb d’altres per interrelacionar i donar continuïtat a les experiències d’aprenentatge diverses dels nens i de les nenes. |
dc.format | 5 p. |
dc.format | application/pdf |
dc.language | cat |
dc.publisher | Institut de Recerca en Educació (IRE.UB) |
dc.relation | Capítol 4 del llibre: Lleixà, T.; Gros, B.; Mauri, T.; Medina, J.L (cords.). 2018. Educació 2018-2020. Reptes, tendències i compromisos. Barcelona: IRE-UB. ISBN: 978-84-09-02934-1. pp. 27-31. |
dc.relation | http://hdl.handle.net/2445/164497 |
dc.rights | cc by-nc-sa (c) Institut de Recerca en Educació (IRE-UB), 2018 |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/ |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Educació superior |
dc.subject | Innovacions educatives |
dc.subject | Formació del professorat |
dc.subject | Higher education |
dc.subject | Educational innovations |
dc.subject | Teacher training |
dc.title | Cap a una educació distribuïda i interconnectada. Algunes implicacions per a la formació dels docents |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bookPart |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |