dc.contributor.author |
Borras Comes, Joan Manel |
dc.contributor.author |
Arnau-Sabatés, Laura |
dc.contributor.author |
Flecha Fernández de Sanmamed, Ainhoa |
dc.contributor.author |
Escobar Urmeneta, Cristina |
dc.date |
2017 |
dc.date.accessioned |
2021-09-10T03:05:57Z |
dc.date.available |
2021-09-10T03:05:57Z |
dc.date.issued |
2021-09-10 |
dc.identifier |
https://ddd.uab.cat/record/187993 |
dc.identifier |
10.1344/TE2017.52.6 |
dc.identifier |
oai:ddd.uab.cat:187993 |
dc.identifier |
ARE-83763 |
dc.identifier |
02147351v52p79 |
dc.identifier |
ARE-88399 |
dc.identifier |
oai:egreta.uab.cat:publications/18c8648d-4a02-4b9d-9104-bcecb11ac2b8 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2072/494299 |
dc.format |
application/pdf |
dc.language |
cat |
dc.publisher |
|
dc.relation |
Temps d'educació ; Vol. 52 (2017), p. 79-89 |
dc.rights |
open access |
dc.rights |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
dc.rights |
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ |
dc.subject |
Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengua (AICLE) |
dc.subject |
Docència Universitària en Anglès (DUA) |
dc.subject |
Integració de Continguts i Llengua a l'Educació Superior (ICLES) |
dc.subject |
Èxit acadèmic |
dc.subject |
Educació terciària |
dc.title |
L'ICLES i el rendiment acadèmic dels aprenents a l'educació terciaria : el cas del Grau d'Educació Primària de la UAB |
dc.type |
Article |
dc.description.abstract |
En aquest article els autors comparen el rendiment acadèmic de dos grups d'alumnes del Grau d'Educació Primària (GEP) de la UAB, en dues edicions (2012-13 i 2013-14). D'una banda, el GEP-DUA, amb docència majoritàriament en anglès, i, de l'altra, el GEP-cat, amb docència quasi exclusivament en català. Així, es pretén detectar si hi ha diferències en els resultats de les avaluacions de les assignatures en funció de si aquestes es cursen en català o en anglès. Els resultats permeten evidenciar que no hi ha diferències estadísticament significatives entre el rendiment del GEP-DUA i el del GEP-cat en les assignatures cursades en català i en anglès. |