Language Learning through Tasks in a CLIL Science Classroom
Escobar Urmeneta, Cristina; Escobar Urmeneta, Cristina; Sánchez Sola, Antonio; Sánchez Sola, Antonio
-Content and Language Integrated Learning (CLIL)
-Foreign Language Learning
-Inclusive Classroom
-Science
-Cooperation
-Fluency
-Lexical Repertoire
-Semi-Immersion (SI)
-Tasks
-Aprendizaje integrado de contenidos y lengua (AICLE) Aprendizaje de lengua extranjera
-Aula inclusiva
-Ciencias Naturales
-Cooperación
-Fluidez
-Repertorio léxico
-Semi-inmersión (SI)
-Tareas
-Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengua (AICLE) Aprenentatge de Llengua Estrangera
-Aula inclusiva
-Ciències Naturals
-Cooperació
-Fluïdesa
-Repertori lèxic
-Semi-Immersió (SI)
-Tasques
open access
Tots els drets reservats.
Tots els drets reservats.
https://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
Article
         
https://ddd.uab.cat/record/70771

Mostrar el registro completo del ítem