L'ICLES i el rendiment acadèmic dels aprenents a l'educació terciaria : el cas del Grau d'Educació Primària de la UAB
Borras Comes, Joan Manel; Arnau-Sabatés, Laura; Flecha Fernández de Sanmamed, Ainhoa; Escobar Urmeneta, Cristina
10-09-2021
-Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengua (AICLE)
-Docència Universitària en Anglès (DUA)
-Integració de Continguts i Llengua a l'Educació Superior (ICLES)
-Èxit acadèmic
-Educació terciària
open access
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Article
         
https://ddd.uab.cat/record/187993

Mostra el registre complet del document

Documents relacionats

Altres documents del mateix autor/a

Borràs Comes, Joan Manel; Arnau-Sabatés, Laura; Flecha Fernandez Sanmamed, Ainhoa; Escobar Urmeneta, Cristina
Tsiakmakis, Evripidis; Borras Comes, Joan Manel; Espinal, M. Teresa
Escobar Urmeneta, Cristina; Escobar Urmeneta, Cristina; Sánchez Sola, Antonio; Sánchez Sola, Antonio
Zárate Alva, Nair Elizabeth; Zárate Alva, Nair Elizabeth; Sala Roca, Josefina; Sala Roca, Josefina; Arnau-Sabatés, Laura; Arnau-Sabatés, Laura
Valls, Rosa; Flecha Fernández de Sanmamed, Ainhoa; Melgar Alcantud, Patrícia