Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/376556

HbbTV y publicidad interactiva aplicada: el caso alemán
HbbTV and applied interactive advertising: the German case
Botey López, Jordi; Fondevila i Gascón, Joan Francesc; Ordeix Rigo, Enric; Rom Rodríguez, Josep A.
Universitat Ramon Llull. Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna
2016
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Televisió interactiva
Publicitat per Internet
Publicitat
Comunicació
Màrqueting
Periodisme
Internet
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
© L'autor/a
19 p.
Artículo
Artículo - Versión publicada
http://dx.doi.org/10.6035/2174-0992.2016.12
Universitat Jaume I. Facultat de Ciències Humanes i Socials
adComunica. Revista Científica del Estrategias, Tendencias e Innovación en Comunicación, núm. 12, 2016
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
HbbTV.pdf 423.0 KB PDF

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Botey López, Jordi; Fondevila i Gascón, Joan Francesc; Ordeix Rigo, Enric; Rom Rodríguez, Josep
Fondevila-Gascón, Joan-Francesc; Botey López, Jordi; Rom Rodríguez, Josep A.; Vila, Fátima
Botey López, Jordi; Curto Gordo, Víctor; Morales Amorós, David