Use this identifier to quote or link this document: http://hdl.handle.net/2072/376518

Formats emergents en televisió: anàlisi comparativa d’aplicacions publicitàries interactives en HbbTV
Emerging TV formats: A comparative analysis of interactive advertising applications on HbbTV
Fondevila-Gascón, Joan-Francesc; Botey López, Jordi; Rom Rodríguez, Josep A.
Universitat Ramon Llull. Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna
2017
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Televisió interactiva
Publicitat per internet
Comunicació
Màrqueting
Periodisme
Internet
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
© L'autor/a
15 p.
Article
Article - Published version
http://dx.doi.org/10.2436/20.3008.01.155
Societat Catalana de Comunicació
Comunicació. Revista de recerca i d'anàlisi, vol. 34, núm. 1, 2017
         

Full text files in this document

Files Size Format
Formats emergents en televisió.pdf 287.9 KB PDF

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Fondevila-Gascón, Joan-Francesc; Botey López, Jordi; Rom Rodríguez, Josep A.; Vila, Fátima
Botey López, Jordi; Fondevila i Gascón, Joan Francesc; Ordeix Rigo, Enric; Rom Rodríguez, Josep A.
Fondevila-Gascón, Joan-Francesc; Vila, Fátima; Rom Rodríguez, Josep A.; Perelló-Sobrepere, Marc
Rom Rodríguez, Josep A.; Fondevila-Gascón, Joan-Francesc; Polo López, Marc
Fondevila-Gascón, Joan-Francesc; Polo López, Marc; Gutiérrez-Aragón, Óscar; Rom Rodríguez, Josep A.
 

Coordination

 

Supporters