Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/376143

Exploring community stakeholders’ perceptions of mass tourism: the case of Bruges
Hernández-Maskivker, Gilda; Ferrari, Sonia; Cruyt, Aurélie Nathalie J.
Universitat Ramon Llull. Facultat de Turisme i Direcció Hotelera Sant Ignasi; University of Calabria
04-2019
338 - Situació econòmica. Política econòmica. Gestió, control i planificació de l'economia. Producció. Serveis. Turisme. Preus
Turisme de masses
Mass tourism
Sobreturisme
Overtourism
Turisme sostenible
Sustainable tourism
Destinacions madures
Mature destination
© University of the Aegean
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
15 p.
Artículo
Artículo - Versión aceptada
University of the Aegean
Tourismos: An International Multidisciplinary Journal of Tourism, 2019. Volume 14, Issue 1, p. 77-94
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
Hernandez_T_Exploring.pdf 1.115 MB PDF

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Freund, Daniela; Cerdan Chiscano, Monica; Hernández-Maskivker, Gilda; Guix, Mireia; Iñesta, Ana; Castelló, Montserrat
Hernández-Maskivker, Gilda; Nicolau, Juan R.; Ryan, Gerard; Valverde, Mireia