Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/2445/145177
dc.contributor.author | Canela Campos, Enric I. |
---|---|
dc.date | 2019-11-20T14:35:15Z |
dc.date | 2019-11-20T14:35:15Z |
dc.date | 2019-06-09 |
dc.date | 2019-11-20T14:35:16Z |
dc.identifier.citation | 2254-3007 |
dc.identifier.citation | 693131 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2445/145177 |
dc.format | 1 p. |
dc.format | application/pdf |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | Taller d'Iniciatives Editorials |
dc.relation | Reproducció del document publicat a: https://www.leconomic.cat/article/1616486-l-educacio-no-es-un-ascensor-social.html |
dc.relation | L'Econòmic, 2019, num. 295, p. 27-27 |
dc.rights | (c) Taller d'Iniciatives Editorials, 2019 |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Política educativa |
dc.subject | Segregació |
dc.subject | Universitats |
dc.subject | Educational policy |
dc.subject | Segregation |
dc.subject | Universities |
dc.title | L'educació no és un ascensor social? |
dc.type | info:eu-repo/semantics/contributionToPeriodical |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
dc.description.abstract |