Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2445/128763
dc.contributor | Universitat de Barcelona |
---|---|
dc.contributor.author | Fons, Montserrat |
dc.contributor.author | Turró Amorós, Míriam |
dc.date | 2019-02-25T08:08:03Z |
dc.date | 2019-02-25T08:08:03Z |
dc.date | 2015-02-10 |
dc.date | 2019-02-25T08:08:03Z |
dc.identifier.citation | 1138-3194 |
dc.identifier.citation | 675159 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2445/128763 |
dc.format | 5 p. |
dc.format | application/pdf |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | Universitat Ramon Llull |
dc.relation | Reproducció del document publicat a: https://www.raco.cat/index.php/Aloma/article/view/293240 |
dc.relation | Aloma. Revista de Psicologia i Ciències de l'Educació, 2015, vol. 33, num. 1, p. 25-29 |
dc.rights | cc-by-nc-sa (c) Fons, Montserrat et al., 2015 |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es |
dc.subject | Alfabetització |
dc.subject | Ensenyament de l'escriptura (Educació infantil) |
dc.subject | Mètodes educatius |
dc.subject | Literacy |
dc.subject | Writing (Preschool education) |
dc.subject | Educational methods |
dc.title | Contextos per a l'aprenentatge inicial de la lectura i l'escriptura |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
dc.description.abstract |