Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2117/82199

Contextualizing learning analytics for secondary schools at micro level
Sancho Samsó, María Ribera; Cañabate Carmona, Antonio; Sabaté i Garriga, Ferran
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Enginyeria de Serveis i Sistemes d'Informació; Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Organització d'Empreses; Universitat Politècnica de Catalunya. MPI - Modelització i Processament de la Informació; Universitat Politècnica de Catalunya. CUDU - Grup de recerca en Direcció Universitària
-Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::TIC's aplicades a l'educació
-Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Ensenyament secundari
-Blended learning
-Education, Secondary
-Learning analytics
-Secondary schools
-Students behaviour
-Learning engagement
-Aprenentatge mixt
-Educació secundària
Artículo - Versión publicada
Objeto de conferencia
Institute of Electrical and Electronics Engineers (IEEE)
         

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Berbegal Mirabent, Jasmina; Sabaté i Garriga, Ferran; Cañabate Carmona, Antonio
Berbegal Mirabent, Jasmina; Sabaté i Garriga, Ferran; Cañabate Carmona, Antonio
Berbegal Mirabent, Jasmina; Solé Parellada, Francesc; Sabaté i Garriga, Ferran; Cañabate Carmona, Antonio
Sabaté i Garriga, Ferran; Berbegal Mirabent, Jasmina; Cañabate Carmona, Antonio; Lebherzd, Philipp R.
Cañabate Carmona, Antonio; Fonseca Casas, Pau; Sabaté i Garriga, Ferran