Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2117/24541

Factors influencing popularity of branded content in Facebook fan pages
Sabaté i Garriga, Ferran; Berbegal Mirabent, Jasmina; Cañabate Carmona, Antonio; Lebherzd, Philipp R.
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Organització d'Empreses; Universitat Politècnica de Catalunya. GREDIC - Grup de Recerca Economia de la Innovació i del Coneixement
Àrees temàtiques de la UPC::Economia i organització d'empreses
Facebook (Firm)
Internet marketing
Social media
Online social networks
brands communications
consumer engagement
content marketing
facebook brand page
online marketing
social media
social media optimization
social networking sites
Facebook
Màrqueting per Internet
Mitjans de comunicació social
Xarxes socials en línia
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Artículo
         

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Berbegal Mirabent, Jasmina; Sabaté i Garriga, Ferran; Cañabate Carmona, Antonio
Berbegal Mirabent, Jasmina; Sabaté i Garriga, Ferran; Cañabate Carmona, Antonio
Berbegal Mirabent, Jasmina; Solé Parellada, Francesc; Sabaté i Garriga, Ferran; Cañabate Carmona, Antonio
Sabaté i Garriga, Ferran; Cañabate Carmona, Antonio; Velarde-Iturralde, M.Andrea; Griñón-Barceló, Raquel
Cañabate Carmona, Antonio; Fonseca Casas, Pau; Sabaté i Garriga, Ferran