To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/24541

Factors influencing popularity of branded content in Facebook fan pages
Sabaté i Garriga, Ferran; Berbegal Mirabent, Jasmina; Cañabate Carmona, Antonio; Lebherzd, Philipp R.
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Organització d'Empreses; Universitat Politècnica de Catalunya. GREDIC - Grup de Recerca Economia de la Innovació i del Coneixement
Àrees temàtiques de la UPC::Economia i organització d'empreses
Facebook (Firm)
Internet marketing
Social media
Online social networks
brands communications
consumer engagement
content marketing
facebook brand page
online marketing
social media
social media optimization
social networking sites
Facebook
Màrqueting per Internet
Mitjans de comunicació social
Xarxes socials en línia
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Article
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Berbegal Mirabent, Jasmina; Sabaté i Garriga, Ferran; Cañabate Carmona, Antonio
Berbegal Mirabent, Jasmina; Sabaté i Garriga, Ferran; Cañabate Carmona, Antonio
Berbegal Mirabent, Jasmina; Solé Parellada, Francesc; Sabaté i Garriga, Ferran; Cañabate Carmona, Antonio
Sabaté i Garriga, Ferran; Cañabate Carmona, Antonio; Velarde-Iturralde, M.Andrea; Griñón-Barceló, Raquel
Cañabate Carmona, Antonio; Fonseca Casas, Pau; Sabaté i Garriga, Ferran
 

Coordination

 

Supporters