Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2117/24541

Factors influencing popularity of branded content in Facebook fan pages
Sabaté i Garriga, Ferran; Berbegal Mirabent, Jasmina; Cañabate Carmona, Antonio; Lebherzd, Philipp R.
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Organització d'Empreses; Universitat Politècnica de Catalunya. GREDIC - Grup de Recerca Economia de la Innovació i del Coneixement
-Àrees temàtiques de la UPC::Economia i organització d'empreses
-Facebook (Firm)
-Internet marketing
-Social media
-Online social networks
-brands communications
-consumer engagement
-content marketing
-facebook brand page
-online marketing
-social media
-social media optimization
-social networking sites
-Facebook
-Màrqueting per Internet
-Mitjans de comunicació social
-Xarxes socials en línia
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Artículo - Versión publicada
Artículo
         

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Berbegal Mirabent, Jasmina; Sabaté i Garriga, Ferran; Cañabate Carmona, Antonio
Berbegal Mirabent, Jasmina; Sabaté i Garriga, Ferran; Cañabate Carmona, Antonio
Berbegal Mirabent, Jasmina; Solé Parellada, Francesc; Sabaté i Garriga, Ferran; Cañabate Carmona, Antonio
Sancho Samsó, María Ribera; Cañabate Carmona, Antonio; Sabaté i Garriga, Ferran
Cañabate Carmona, Antonio; Fonseca Casas, Pau; Sabaté i Garriga, Ferran