To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10609/83146

Accuracy and bias in Spanish secondary school students' self-concept of math ability: the influence of gender and parental educational level
Sáinz Ibáñez, Milagros; Upadyaya, Katja
Universitat Oberta de Catalunya. Internet Interdisciplinary Institute (IN3); University of Helksinki
-gender
-math performance
-parents' education
-self-concept of math ability
-transition to high school
-gènere
-rendiment matemàtic
-educació parental
-autoconcepte de la capacitat matemàtica
-transició cap a l'escola secundària
-género
-rendimiento matemático
-educación parental
-autoconcepto de la capacidad matemática
-transición a la escuela secundaria
-Education, Secondary
-Mathematics -- Study and teaching
-Educació secundària
-Matemàtica -- Ensenyament
-Educación secundaria
-Matemática -- Enseñanza
CC BY-NC-ND
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Article
Article - Accepted version
International Journal of Educational Research
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Sáinz Ibáñez, Milagros; Castaño Collado, Cecilia; Artal Serrat, Margarita
Sáinz Ibáñez, Milagros; Castaño Collado, Cecilia; Meneses, Julio; Fàbregues Feijóo, Sergi; Müller, Jörg; Rodó de Zárate, Maria; Martínez Cantos, José Luis; Romano Serrano, Maria José; Arroyo Prieto, Lídia
Sáinz Ibáñez, Milagros; Fàbregues Feijóo, Sergi; Rodó de Zárate, Maria; Martínez Cantos, José Luis; Arroyo Prieto, Lídia; Romano Serrano, Maria José
Sáinz Ibáñez, Milagros; Martínez Cantos, José Luis; Rodó de Zárate, Maria; Romano Serrano, Maria José; Arroyo Prieto, Lídia; Fàbregues Feijóo, Sergi
 

Coordination

 

Supporters