To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10609/83146
Title: | Accuracy and bias in Spanish secondary school students' self-concept of math ability: the influence of gender and parental educational level |
---|---|
Author: | Sáinz Ibáñez, Milagros; Upadyaya, Katja |
Other authors: | Universitat Oberta de Catalunya. Internet Interdisciplinary Institute (IN3); University of Helksinki |
Abstract: | |
Subject(s): | -gender -math performance -parents' education -self-concept of math ability -transition to high school -gènere -rendiment matemàtic -educació parental -autoconcepte de la capacitat matemàtica -transició cap a l'escola secundària -género -rendimiento matemático -educación parental -autoconcepto de la capacidad matemática -transición a la escuela secundaria -Education, Secondary -Mathematics -- Study and teaching -Educació secundària -Matemàtica -- Ensenyament -Educación secundaria -Matemática -- Enseñanza |
Rights: | CC BY-NC-ND
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
Document type: | Article Article - Accepted version |
Published by: | International Journal of Educational Research |
Share: |