Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/2445/123775
dc.contributor | Universitat de Barcelona |
---|---|
dc.contributor.author | Fendler, Rachel |
dc.contributor.author | Miño Puigcercós, Raquel |
dc.date | 2018-07-20T14:23:35Z |
dc.date | 2018-07-20T14:23:35Z |
dc.date | 2015-02-01 |
dc.date | 2018-07-20T14:23:35Z |
dc.identifier.citation | 0210-0630 |
dc.identifier.citation | 646905 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2445/123775 |
dc.format | 4 p. |
dc.format | application/pdf |
dc.language.iso | spa |
dc.publisher | Wolters Kluwer España |
dc.relation | Reproducció del document publicat a: |
dc.relation | Cuadernos de Pedagogía, 2015, num. 453, p. 54-57 |
dc.rights | (c) Wolters Kluwer España, 2015 |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Ensenyament secundari |
dc.subject | Aprenentatge |
dc.subject | Secondary education |
dc.subject | Learning |
dc.title | Más allá de las aulas: aprender en una sociedad cambiante |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
dc.description.abstract |