Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/2117/117184
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Enginyeria de Sistemes, Automàtica i Informàtica Industrial |
---|---|
dc.contributor.author | Montoya, L. |
dc.contributor.author | Ponsa Asensio, Pere |
dc.contributor.author | De Olaizola Arizmendi, Iñaki |
dc.contributor.author | Vilanova Arbós, Ramón |
dc.date | 2018-03-31 |
dc.identifier.citation | Montoya, L., Ponsa, P., De Olaizola, I., Vilanova, R. Análisis cuantitativo de estilos de aprendizaje y satisfacción en contextos de aprendizaje basado en proyectos de accesibilidad. "Campus Virtuales", 31 Març 2018, vol. 7, núm. 1, p. 141-155. |
dc.identifier.citation | 2255-1514 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/117184 |
dc.language.iso | spa |
dc.relation | http://www.uajournals.com/campusvirtuales/images/numeros/12.pdf |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge |
dc.subject | Learning |
dc.subject | Estils d'aprenentatge |
dc.subject | accessibilitat |
dc.subject | satisfacció |
dc.subject | Aprenentatge |
dc.title | Análisis cuantitativo de estilos de aprendizaje y satisfacción en contextos de aprendizaje basado en proyectos de accesibilidad |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article |
dc.description.abstract |