To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2445/110501
dc.contributor | Universitat de Barcelona |
---|---|
dc.contributor.author | Cabré Rocafort, Míriam |
dc.contributor.author | Torrents, Julieta |
dc.date | 2017-05-05T10:56:47Z |
dc.date | 2017-05-05T10:56:47Z |
dc.date | 2015 |
dc.date | 2017-05-05T10:56:47Z |
dc.identifier.citation | 1699-8774 |
dc.identifier.citation | 665663 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2445/110501 |
dc.format | 25 p. |
dc.format | application/pdf |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | Universitat de Barcelona |
dc.relation | Reproducció del document publicat a: http://revistes.ub.edu/index.php/phonica/article/view/15356 |
dc.relation | Phonica , 2015, vol. 11, p. 3-27 |
dc.rights | cc-by (c) Cabré Rocafort, Míriam et al., 2015 |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es |
dc.subject | Pronunciació |
dc.subject | Adquisició d'una segona llengua |
dc.subject | Anglès |
dc.subject | Pronunciation |
dc.subject | Second language acquisition |
dc.subject | English language |
dc.title | L'excel·lència en la pronunciació d'una LE. Estudi de cas sobre les creences d'una docent d'anglès. |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
dc.description.abstract |