Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/283103

Researcher Identity in Transition: Signals to Identify and Manage Spheres of Activity in a Risk-Career
Castelló, Montserrat; Kobayashi, Sofie; McGinn, Michelle K.; Pechar, Hans; Vekkaila, Jenna; Wisker, Gina
Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport. Fundació Blanquerna
06-04-2017
Universitats--Estudis de 2n i 3r cicles
Investigadors
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
16 p.
Artículo
Artículo
http://dx.doi.org/10.14786/flr.v3i3.149
European Association for Research on Learning and Instruction (EARLI)
Frontline Learning Research, 2015, Vol. 3, Núm. 3
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
FLR article 2.pdf 1.490 MB PDF

Mostrar el registro completo del ítem

 

Coordinación

 

Patrocinio