Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/2117/85529
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Organització d'Empreses |
---|---|
dc.contributor.author | Grimaldri, Didier |
dc.contributor.author | Fernández Alarcón, Vicenç |
dc.date | 2017-10 |
dc.identifier.citation | Grimaldri, D., Fernandez, V. The alignment of University curricula with the building of a Smart City: A case study from Barcelona. "Technological forecasting and social change", Octobre 2017, vol. 123, p. 298-306 |
dc.identifier.citation | 0040-1625 |
dc.identifier.citation | 10.1016/j.techfore.2016.03.011 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/85529 |
dc.language.iso | eng |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Urbanisme |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Ensenyament universitari |
dc.subject | Electronic villages (Computer networks) |
dc.subject | Universities and colleges--Curricula |
dc.subject | University curricula |
dc.subject | Smart City services |
dc.subject | Emerging technologies |
dc.subject | Innovation |
dc.subject | Science of cities |
dc.subject | Ciutats digitals (Xarxes d'ordinadors) |
dc.subject | Universitats--Currículums |
dc.title | The alignment of university curricula with the building of a smart city: a case study from Barcelona |
dc.type | info:eu-repo/semantics/submittedVersion |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article |
dc.description.abstract | |
dc.description.abstract |