dc.contributor |
Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna |
dc.contributor.author |
Boukafri, Kaouthar |
dc.contributor.author |
Prat, Montserrat |
dc.date.accessioned |
2016-12-14T12:20:13Z |
dc.date.available |
2016-12-14T12:20:13Z |
dc.date.created |
2016 |
dc.date.issued |
2016 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2072/269930 |
dc.format.extent |
7 p. |
dc.language.iso |
cat |
dc.publisher |
Congrés Català d'Educació Matemàtica (Barcelona : 2016) |
dc.rights |
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ |
dc.source |
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya) |
dc.subject.other |
Matemàtiques - Ensenyament |
dc.subject.other |
Mestres d'Educació Infantil - Formació |
dc.title |
Comencem per la formació inicial! |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/lecture |
dc.subject.udc |
51 - Matemàtiques |
dc.embargo.terms |
cap |
dc.rights.accessLevel |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.description.abstract |
A la formació inicial de mestres ens trobem amb estudiants que presenten perfils molt diversos respecte a la relació que tenen amb les matemàtiques. Els estudis previs, les vies d’accés a la universitat o els nivells de comprensió i assoliment de les matemàtiques, són alguns dels aspectes que tenim en compte a l’hora de planificar què i com impartir les assignatures dels grau de primària i infantil. El nostre objectiu és per una banda, reflexionar sobre la professió de mestre; i per altra banda, ser rigorosos amb els conceptes i procediments matemàtics. En la present comunicació ens centrarem en el grau d’educació infantil, on totes les autores hi impartim docència, i descriurem la metodologia de treball que seguim i alguns dels aprenentatges que es poden assolir amb cadascuna de les activitats que proposem. |