To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10256/10602
dc.contributor.author | Alsina, Angel |
---|---|
dc.date | 2015 |
dc.identifier.citation | 1577-5623 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10256/10602 |
dc.format | application/pdf |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | Graó |
dc.relation | Reproducció digital del document publicat a: http://guixinfantil.grao.com/revistes/guix-infantil/79-matematiques-numeracio-i-geometria/pistes-per-a-l-avaluacio-com-hauria-de-ser-l-avaluacio-de-l-educacio-matematica-infantil |
dc.relation | © Guix d'infantil, 2015, núm. 79, p. 23 |
dc.relation | Articles publicats (D-DE) |
dc.rights | Tots els drets reservats |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Matemàtica -- Aprenentatge -- Educació infantil |
dc.subject | Mathematics -- Learning -- Study and teaching (Preschool) |
dc.title | Pistes per a l'avaluació: Com hauria de ser l’avaluació de l’educació matemàtica infantil? |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
dc.description.abstract |