To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/28185

Comparative analysis of a university learning experience: classroom mode versus distance mode
Fàbregas Ruesgas, Juan José; Hernández Abad, Francisco; Hernández Abad, Vicente; Rojas Sola, José Ignacio
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Expressió Gràfica a l'Enginyeria; Universitat Politècnica de Catalunya. INSIDE - Innovació en Sistemes per al Disseny i la Formació a l´Enginyeria
Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Ensenyament universitari
Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::TIC’s aplicades a l’educació
Distance education
Teaching strategies
Open learning
Telecommunication in education
Cooperative/collaborative learning
Distance education and telelearning
Interactive learning environments
Teaching/learning strategies
Ensenyament a distància
Telecomunicació en l'ensenyament
Attribution-NonCommercial 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/es/
info:eu-repo/semantics/submittedVersion
Article
Springer
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Fàbregas Ruesgas, Juan José; Hernández Abad, Francisco; Hernández Abad, Vicente; Rojas Sola, José Ignacio
Hernández Abad, Francisco; Rojas Sola, José Ignacio; Hernández Abad, Vicente; Ochoa Vives, Manuel; Font Andreu, Jorge; Hernández Díaz, David; Villar Ribera, Ricardo Alberto
Hernández Abad, Francisco; Rojas Sola, José Ignacio; Hernández Abad, Vicente; Ochoa Vives, Manuel; Font Andreu, Jorge; Hernández Díaz, David; Villar Ribera, Ricardo Alberto
Hernández Abad, Francisco; Rojas Sola, José Ignacio; Hernández Abad, Vicente; Ochoa Vives, Manuel; Font Andreu, Jorge; Hernández Díaz, David; Villar Ribera, Ricardo Alberto
Villar Ribera, Ricardo Alberto; Hernández Abad, Francisco; Rojas Sola, José Ignacio; Hernández Díaz, David
 

Coordination

 

Supporters