To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/20172

Comparative analysis of a universsity learning experience. Classroom mode versus distance mode
Fàbregas Ruesgas, Juan José; Hernández Abad, Francisco; Hernández Abad, Vicente; Rojas Sola, José Ignacio
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Expressió Gràfica a l'Enginyeria; Universitat Politècnica de Catalunya. INSIDE - Innovació en Sistemes per al Disseny i la Formació a l´Enginyeria
Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::TIC's aplicades a l'educació
Àrees temàtiques de la UPC::So, imatge i multimèdia::Multimèdia aplicada a la formació
Distance education--Technological innovation
Cooperative/collaborative learning
Distance education and telelearning
Interactive learning environments
Teaching/learning strategies
Ensenyament a distància -- Ensenyament assistit per ordinador
Ensenyament universitari -- Ensenyament virtual
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
info:eu-repo/semantics/conferenceObject
Universidad Politécnica de Madrid (UPM)
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Fàbregas Ruesgas, Juan José; Hernández Abad, Francisco; Hernández Abad, Vicente; Rojas Sola, José Ignacio
Hernández Abad, Francisco; Rojas Sola, José Ignacio; Hernández Abad, Vicente; Ochoa Vives, Manuel; Font Andreu, Jorge; Hernández Díaz, David; Villar Ribera, Ricardo Alberto
Hernández Abad, Francisco; Rojas Sola, José Ignacio; Hernández Abad, Vicente; Ochoa Vives, Manuel; Font Andreu, Jorge; Hernández Díaz, David; Villar Ribera, Ricardo Alberto
Hernández Abad, Francisco; Rojas Sola, José Ignacio; Hernández Abad, Vicente; Ochoa Vives, Manuel; Font Andreu, Jorge; Hernández Díaz, David; Villar Ribera, Ricardo Alberto
Villar Ribera, Ricardo Alberto; Hernández Abad, Francisco; Rojas Sola, José Ignacio; Hernández Díaz, David
 

Coordination

 

Supporters