To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/27691

Mixed-methods research: a new approach to evaluating the motivation and satisfaction of university students using advanced visual technologies
Fonseca Escudero, David; Redondo Domínguez, Ernesto; Villagrasa, Sergi
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Expressió Gràfica Arquitectònica I; Universitat Politècnica de Catalunya. AR&M - Arquitectura: Representació i Modelatge
Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Innovació i Investigació educativa
Àrees temàtiques de la UPC::Arquitectura::Sistemes de representació arquitectònica
Augmented reality
Educational innovations
User experience
Mixed method research
Augmented reality
Teaching innovation
Motivation
Satisfaction
Realitat augmentada
Ensenyament - Innovacions
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
info:eu-repo/semantics/submittedVersion
Article
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Fonseca Escudero, David; Villagrasa, Sergi; Martí Audí, Nuria; Redondo Domínguez, Ernesto; Sánchez Riera, Alberto
Fonseca Escudero, David; Villagrasa, Sergi; Valls Dalmau, Francesc; Redondo Domínguez, Ernesto; Climent Ferrer, August; Vicent Safont, Lluís
Fonseca Escudero, David; Villagrasa, Sergi; Valls Dalmau, Francesc; Redondo Domínguez, Ernesto; Climent Ferrer, August; Vicent Safont, Lluís
Fonseca Escudero, David; Villagrasa, Sergi; Redondo Domínguez, Ernesto; Navarro Delgado, Isidro
Villagrasa, Sergi; Fonseca Escudero, David; Redondo Domínguez, Ernesto; Duran Castells, Jaume
 

Coordination

 

Supporters