Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2117/26498

The education of the architect in the XXI century: psychosocial new findings and environmental sustainability challenges
Saura Carulla, Magdalena; Muntañola Thornberg, Josep; Méndez Rodríguez, Sergi
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Projectes Arquitectònics; Universitat Politècnica de Catalunya. GIRAS - Grup de Recerca d'Arquitectura: Projectes, Territori i Societat
Àrees temàtiques de la UPC::Arquitectura::Composició arquitectònica::Teoria i estètica arquitectòniques
Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge
Àrees temàtiques de la UPC::Desenvolupament humà i sostenible
Architecture -- Study and teaching
City planning -- Study and teaching
education
sustainability
urban planning
environmental impact
Arquitectura -- Ensenyament
Planejament urbà -- Ensenyament
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
info:eu-repo/semantics/bookPart
Institute of Psychosocial Studies and Research “Xoan Vicente Viqueira”.
         

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Saura Carulla, Magdalena; Muntañola Thornberg, Josep; Méndez Rodríguez, Sergi
Muntañola Thornberg, Josep; Saura Carulla, Magdalena; Méndez Rodríguez, Sergi
Méndez Rodríguez, Sergi; Saura Carulla, Magdalena; Muntañola Thornberg, Josep
Méndez Rodríguez, Sergi; Saura Carulla, Magdalena; Muntañola Thornberg, Josep
Méndez Rodríguez, Sergi; Saura Carulla, Magdalena; Muntañola Thornberg, Josep