To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/22533

Identificación del perfil competencial docente en educación superior. Evidencias para la elaboración de programas de formación continua del profesorado universitario
Triado, Xavier; Estebanell, Meritxell; Marquez Cebrian, Maria Dolores; Corral Manuel de Villena, Ignacio de
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Enginyeria del Terreny, Cartogràfica i Geofísica; Universitat Politècnica de Catalunya. EGEO - Enginyeria Geomàtica
Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Formació del professorat (formació de formadors)::Formació permanent
Continuing education
Universities and colleges -- Faculty
Continuous training for higher education teaching
teaching
Educació permanent
Universitats -- Cos docent
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Article
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Torra Bitlloch, Immaculada; Corral Manuel de Villena, Ignacio de; Pérez, Mª José; Triado, Xavier; Pages Costas, Teresa; Valderrama, Elena; Marquez, Mª Dolores; Sabate, Sarai; Sola, Pau; Hernandez, Carme; Sangra, Albert; Guardia, Lourdes; Estebanell, Meritxell; Patiño, Josefina; González Soto, Angel-Pio; Fandos, Manel; Ruiz, Nuria; Iglesias, Mª Carmen; Tena, Anna
Torra, Imma; Corral Manuel de Villena, Ignacio de; Pérez, María José; Triadó i Ivern, Xavier Ma.; Pagés, Teresa; Valderrama Vallés, Elena; Màrquez, Maria Dolors; Sabaté, Sarai; Solà, Pau; Hernàndez, Carme; Sangrà i Morer, Albert; Guàrdia, Lourdes; Estebanell, Meritxell; Patiño Masó, Josefina; González Soto, Ángel Pío; Fandos Garrido, Manuel; Ruiz, Núria; Iglesias, María Carmen; Tena, Anna
Torra Bitlloch, Immaculada; Marquez Cebrian, Maria Dolores; Pages Costas, Teresa; Sola Ysuar, Pau; Garcia Campos, Rafael; Molina Luque, Fidel; González Soto, Angel-Pio; Sangra Morer, Albert
Estebanell, Meritxell
 

Coordination

 

Supporters