To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2445/48220

Valoració dels estudiants de l"assignatura"Visió literària de l'evolució de les cures infermeres"
Galbany Estragués, Paola; Fernández Donaire, Lidia; Valls Molins, Roser
Universitat de Barcelona
L"adaptació de les titulacions universitàries a l"EEES (Espai Europeu d"Educació Superior)implica l"adequació de metodologies didàctiques que fan de l"estudiant el protagonista del seu propi aprenentatge. L"assignatura"Visió literària de l"evolució de les cures infermeres" és una optativa de segon curs de la diplomatura d"Infermeria a la universitat de Barcelona que ha incorporat les últimes tendències pedagògiques per fer, de la literatura, un recurs didàctic per aprendre la Història de la Infermeria. L"objectiu d"aquest estudi és recollir les valoracions obtingudes a través dels estudiants respecte el desenvolupament general de l"assignatura. Els resultats obtinguts evidencien un alt grau de satisfacció per part dels estudiants en relació a la globalitat d"aquesta assignatura.
Història de la infermeria
Educació superior
History of nursing
Higher education
(c) Àgora d'Infermeria SRL, 2010
Article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Àgora d'Infermeria SRL
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Fernández Donaire, Lidia; Fernández Narváez, P.; Tomás Sábado, Joaquín
Rigol Cuadra, Assumpta; Galbany Estragués, Paola; Fuentes Pumarola, Concepció; Burjales Martí, Maria Dolors; Rodríguez-Martín, Dolors; Ballester Ferrando, David
Rigol Cuadra, Assumpta; Galbany Estragués, Paola; Fuentes Pumarola, Concepció; Burjales Martí, Maria Dolors; Rodríguez-Martín, Dolors; Ballester Ferrando, David
 

Coordination

 

Supporters