Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/2117/16103

Simple network management provisioning based on quality of experience feedback
Serral Gracià, René; Marín Tordera, Eva; Yannuzzi, Marcelo; Masip Bruin, Xavier; Sánchez López, Sergio
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Arquitectura de Computadors; Universitat Politècnica de Catalunya. ANA - Grup d'Arquitectures Avançades de Xarxes
Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria de la telecomunicació::Telemàtica i xarxes d'ordinadors::Serveis telemàtics i de comunicació multimèdia
Computer networks -- Management
Consumer satisfaction
Ordinadors, Xarxes d' -- Gestió
Satisfacció del consumidor
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
info:eu-repo/semantics/submittedVersion
info:eu-repo/semantics/conferenceObject
         

Mostra el registre complet del document

Documents relacionats

Altres documents del mateix autor/a

Marín Tordera, Eva; Masip Bruin, Xavier; Yannuzzi, Marcelo; Serral Gracià, René; Sánchez López, Sergio
Serral Gracià, René; Yannuzzi, Marcelo; Marín Tordera, Eva; Masip Bruin, Xavier; Sánchez López, Sergio
Masip Bruin, Xavier; Marín Tordera, Eva; Yannuzzi, Marcelo; Serral Gracià, René; Sánchez López, Sergio
Serral Gracià, René; Marín Tordera, Eva; Yannuzzi, Marcelo; Masip Bruin, Xavier; Sánchez López, Sergio
Serral Gracià, René; Marín Tordera, Eva; Yannuzzi, Marcelo; Masip Bruin, Xavier; Sánchez López, Sergio