El marketing experiencial en espais i botigues de Barcelona

dc.contributor
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació
dc.contributor
Campmany Muñoz, Miquel
dc.contributor.author
Juàrez Quiñones, Carolina
dc.date.accessioned
2008-07-24T17:26:34Z
dc.date.accessioned
2024-10-02T07:44:15Z
dc.date.available
2008-07-24T17:26:34Z
dc.date.available
2024-10-02T07:44:15Z
dc.date.created
2008
dc.date.issued
2008-07-24T17:26:34Z
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/9143
dc.description.abstract
Des de la perspectiva del brand management, el present treball pretén demostrar que una incoherent aplicació del marketing experiencial en entorns espacials pot contribuir a malmetre la construcció de la marca. Per corroborar la hipòtesi, el treball consta d’una una part teòrica, on s’aborda des de la marca fins al marketing experiencial, i una part pràctica en què s’exposa l’anàlisi de cinc entorns espacials de la ciutat de Barcelona: Nespresso, IceBarcelona, Pans&Company, Sephora i Starbucks Coffee.
cat
dc.format.extent
95 p.
ca
dc.format.extent
1253238 bytes
dc.format.mimetype
application/pdf
dc.language.iso
cat
ca
dc.rights
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
cat
dc.subject.other
Productes de marca
ca
dc.subject.other
Màrqueting
ca
dc.title
El marketing experiencial en espais i botigues de Barcelona
ca
dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
ca
dc.subject.udc
65
ca


Documents

TFC-JUAREZ-2008.pdf

1.195Mb PDF

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)