La publicidad emocional y su presencia en el sector de la alimentación

dc.contributor
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació
dc.contributor
Campmany Muñoz, Miquel
dc.contributor.author
Trias de Bes Agell, Elena
dc.date.accessioned
2008-07-22T10:50:38Z
dc.date.accessioned
2024-10-02T07:44:11Z
dc.date.available
2008-07-22T10:50:38Z
dc.date.available
2024-10-02T07:44:11Z
dc.date.created
2008
dc.date.issued
2008-07-22T10:50:38Z
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/9132
dc.description.abstract
El present projecte està orientat a investigar una tendència cada cop més influent dintre del panorama publicitari espanyol i internacional: la Publicitat Emocional. En els últims anys s’ha constatat una important evolució de la comunicació publicitària, que ha anat substituent el seu caràcter principalment informatiu i racional per un altre més emocional que aposta pels sentiments del consumidor. En aquest context, es pretén demostrar la superioritat d’aquest enfocament publicitari a l’hora d’establir una relació més propera, fidel i duradora amb el consumidor. Per això, la primera part del treball abordarà la realitat de les marques davant les noves exigències del mercat, mentre que la de tipus pràctic s’orientarà a analitzar la publicitat de vuit categories d’alimentació amb l’objectiu de determinar quina tipologia publicitària preval i quina és més efectiva per connectar amb el consumidor del s.XXI
cat
dc.format.extent
87 p.
ca
dc.format.extent
2416697 bytes
dc.format.mimetype
application/pdf
dc.language.iso
spa
ca
dc.rights
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
cat
dc.subject.other
Publicitat
ca
dc.subject.other
Aspectes psicològics
ca
dc.subject.other
Consumidor
ca
dc.title
La publicidad emocional y su presencia en el sector de la alimentación
ca
dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
ca
dc.subject.udc
65
ca


Documents

TFC-TRIAS DE BES-2008.pdf

2.304Mb PDF

This item appears in the following Collection(s)