Anàlisi comparativa dels indicadors d'escolarització i rendiment educatiu entre Espanya i països de referència de l’OCDE

dc.contributor
Ripoll i Alcón, Joan
dc.contributor.author
Cerezo Casacuberta, Ona
dc.date.accessioned
2023-11-15T12:26:41Z
dc.date.accessioned
2024-10-02T12:51:36Z
dc.date.available
2023-11-15T12:26:41Z
dc.date.available
2024-10-02T12:51:36Z
dc.date.issued
2023-07
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/537057
dc.description.abstract
Entendre el funcionament del sistema educatiu d'un país és essencial per a les principals diligències d’un estat. Els indicadors educatius s'han utilitzat tradicionalment per entendre el seu funcionament i per avaluar l’eficiència de les polítiques educatives públiques. En aquest treball s'analitzaran els indicadors d'educació més utilitzats i es proposarà un possible model de càlcul de la qualitat de l'educació en un país. A més, es realitzarà un estudi per identificar els factors que afecten la qualitat de l'educació en un país, inclosos els que tenen efectes positius i negatius.
cat
dc.description.abstract
Entender el funcionamiento del sistema educativo de un país es esencial para las principales diligencias de un estado. Los indicadores educativos se han utilizado tradicionalmente para entender su funcionamiento y evaluar la eficacia de las políticas educativas públicas. En este trabajo, se analizarán los indicadores de educación más utilizados y se propondrá un posible modelo de cálculo de la calidad de la educación en un país. Además, se realizará un estudio para identificar los factores que afectan a la calidad de la educación en un país, incluidos los que tienen efectos positivos y negativos.
spa
dc.description.abstract
Understanding the functioning of a country's education system is essential for the main tasks of a state. Educational indicators have traditionally been used to understand their functioning and to evaluate the effectiveness of public education policies. In this work, the most used education indicators will be analysed and a possible model for calculating the quality of education in a country will be proposed. In addition, a study will be conducted to identify the factors that affect the quality of education in a country, including those that have positive and negative effects.
und
dc.format.extent
67 p.
dc.language.iso
cat
dc.rights
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.source
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)
dc.subject.other
Qualitat de l'ensenyament
dc.subject.other
Avaluació de sistemes educatius
dc.subject.other
Indicadors educatius
dc.title
Anàlisi comparativa dels indicadors d'escolarització i rendiment educatiu entre Espanya i països de referència de l’OCDE
dc.type
info:eu-repo/semantics/masterThesis
dc.subject.udc
371
dc.embargo.terms
cap
dc.rights.accessLevel
info:eu-repo/semantics/openAccess


Documents

TFM_CEREZO_2023.pdf

1.993Mb PDF

This item appears in the following Collection(s)