Developing a brand strategy and marketing plan for cold press juicery froots & roots

dc.contributor
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació
dc.contributor
Correa Bulnes, Agustín
dc.contributor.author
Sadeghi, Minu
dc.date.accessioned
2022-07-29T10:25:10Z
dc.date.accessioned
2024-10-02T07:41:16Z
dc.date.available
2022-07-29T10:25:10Z
dc.date.available
2024-10-02T07:41:16Z
dc.date.issued
2022-06
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/522603
dc.description.abstract
Aquest projecte de fi de grau se centra a desenvolupar una estratègia de marca i un pla de màrqueting omnicanal per a un nou bar de zum premsats en fred, anomenat Froots & Roots, a Barcelona. L'objectiu d'aquesta marca és oferir a la gent opcions d'aliments més saludables i vegetals que puguin minimitzar el risc de patir malalties relacionades amb la dieta. Per crear aquesta estratègia de marca i pla de màrqueting omnicanal, aquesta tesi estudia el comportament dels consumidors a Espanya i observa la situació social, digital i sanitària actual del país.
cat
dc.description.abstract
Este trabajo de fin de grado se centra en desarrollar una estrategia de branding y un plan de marketing omnicanal para un nuevo bar de zumos prensados en frío, llamado Froots & Roots, en Barcelona. El propósito de esta marca es brindar a las personas opciones de alimentos más saludables y basadas en plantas que puedan minimizar el riesgo de enfermedades relacionadas con la dieta. Para crear esta estrategia de branding y plan de marketing omnicanal, esta tesis estudia el comportamiento de los consumidores en España y observa la situación social, digital y sanitaria actual del país.
spa
dc.description.abstract
This end-of-degree project focuses on developing a branding strategy and omnichannel marketing plan for a new, cold press juicery, called Froots & Roots, in Barcelona. The purpose of Froots & Roots is to provide people with healthy and plant-forward food options that can minimize the risk of diet-related diseases. To create this branding strategy and omnichannel marketing plan, this thesis studies the behavior of consumers in Spain and observes the current social, digital, and health situation in the country.
eng
dc.format.extent
90 p.
cat
dc.language.iso
eng
cat
dc.rights
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.source
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)
dc.subject.other
Construcció de marca (Màrqueting)
cat
dc.subject.other
Sucs de vegetals
cat
dc.title
Developing a brand strategy and marketing plan for cold press juicery froots & roots
cat
dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
cat
dc.subject.udc
65
cat
dc.embargo.terms
cap
cat
dc.rights.accessLevel
info:eu-repo/semantics/openAccess


Documentos

TFG-SADEGHI-2022.pdf

13.77Mb PDF

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)