dc.contributor
Corti, Franciele
dc.contributor.author
Gil Galindo, María Teresa
dc.date.accessioned
2022-07-22T10:13:57Z
dc.date.accessioned
2024-10-02T12:51:49Z
dc.date.available
2022-07-22T10:13:57Z
dc.date.available
2024-10-02T12:51:49Z
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/522543
dc.description.abstract
Aquest treball parteix d'un interès per indagar a les claus de l'èxit del sistema
educatiu de Singapur i, més concretament, pel que fa a l'ensenyament de les
matemàtiques. Volem fer una investigació comparada del seu sistema educatiu i el
nostre, des dels seus documents oficials. Pensem que poden transmetre missatges
diferents, representatius de les diferents creences, filosofia, cultura i objectius
educatius. Per això, aquest estudi compara les pàgines web oficials (del Ministry of
Education of Singapore, del Ministerio de Educación y Formación Profesional de
España i del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya) i el currículum
de matemàtiques de secundària (de Singapur i Catalunya).
cat
dc.description.abstract
Este trabajo parte de un interés por indagar en las claves del éxito del sistema
educativo de Singapur y, más concretamente, en lo relativo a la enseñanza de las
matemáticas. Queremos realizar una investigación comparada de su sistema
educativo y el nuestro, desde sus documentos oficiales. Pensamos que pueden
transmitir mensajes distintos, representativos de sus diferentes creencias, filosofía,
cultura, y objetivos educativos. Para ello, el presente estudio compara las páginas
web oficiales (del Ministry of Education of Singapore, del Ministerio de Educación y
Formación Profesional de España y del Departament d’Educació de la Generalitat de
Catalunya) y el currículum de matemáticas de secundaria (de Singapur y Catalunya).
spa
dc.description.abstract
This work is based on an interest in investigating the keys to the success of the
Singapore education system and, more specifically, in relation to the teaching of
mathematics. We want to carry out a comparative investigation of their educational
system and ours, from their official documents. We think that they can transmit
different messages, representative of their different beliefs, philosophy, culture, and
educational objectives. To this end, this study compares the official websites (of the
Ministry of Education of Singapore, the Ministerio de Educación y Formación
Profesional de España and the Departament d’Educació de la Generalitat de
Catalunya) and the secondary mathematics curriculum (of Singapore and Catalonia).
eng
dc.format.extent
95 p.
cat
dc.rights
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.source
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)
dc.subject.other
Matemàtiques
cat
dc.subject.other
Ensenyament
cat
dc.subject.other
Catalunya
cat
dc.subject.other
Singapur
cat
dc.title
Enseñanza de las matemáticas en Singapur y Catalunya: un estudio comparado
cat
dc.type
info:eu-repo/semantics/masterThesis
cat
dc.rights.accessLevel
info:eu-repo/semantics/openAccess