Proposta musical per treballar els hàbits a Educació Infantil

dc.contributor
Haro Vidal, Marina
dc.contributor
Universitat Abat Oliba CEU. Departament d'Humanitats i Ciències de l'Educació
dc.contributor.author
Suriñach Campos, Marta
dc.date.accessioned
2022-03-14T16:16:31Z
dc.date.accessioned
2024-10-02T11:56:24Z
dc.date.available
2022-03-14T16:16:31Z
dc.date.available
2024-10-02T11:56:24Z
dc.date.issued
2021-09
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/521656
dc.description.abstract
Aquest Treball de Fi De Grau està centrat a conèixer els hàbits que es treballen a Educació Infantil i analitzar la importància de la música, especialment, de la cançó, a l’hora de fer nous aprenentatges. També, s’estudia la relació entre les cançons i l’adquisició dels hàbits en el segon cicle d'Educació Infantil (infants d’entre tres i sis anys). L’objectiu d’aquest projecte és realitzar un disc de sis cançons on cada una representi un hàbit per facilitar l'adquisició d’aquest. Es vol comprovar que a través de la cançó els nens i nenes poden recordar millor, socialitzar-se i adquirir nous coneixements, d'una forma lúdica i alhora formativa. Els resultats obtinguts d’aquesta proposta musical reafirmaran la hipòtesi que la cançó pot ajudar als nens i nenes en l’adquisició dels diferents hàbits que es treballen a Educació Infantil.
cat
dc.description.abstract
Este Trabajo de Fin De Grado está centrado a conocer los hábitos que se trabajan en Educación Infantil y analizar la importancia de la música, especialmente, de la canción, en la hora de hacer nuevos aprendizajes. También, se estudia la relación entre las canciones y la adquisición de los hábitos en el segundo ciclo de Educación Infantil (niños de entre tres y seis años). El objetivo de este proyecto es realizar un disco de seis canciones donde cada una represente un hábito para facilitar la adquisición de este. Se quiere comprobar que a través de la canción los niños y niñas pueden recordar mejor, socializarse y adquirir nuevos conocimientos, de una forma lúdica y a la vez formativa. Los resultados obtenidos de esta propuesta musical reafirmarán la hipótesis que la canción puede ayudar a los niños y niñas a adquirir los diferentes hábitos que se trabajan en Educación Infantil.
spa
dc.description.abstract
This Final Degree Project is centered around getting to know the habits that are studied in Pre-school Education and to analyze the importance of music, especially song, when making new headway. The relation between song and the acquisition of habits in this second cycle of pre-school is also studied (children in between three and six years old). The objective of this project is to create a six-song CD where each one of them represents a habit that can facilitate its own acquisition. We want to prove that, through song, children can remember better, socialize, and acquire new knowledge in a ludic and formative way at the same time. The results collected from this musical challenge will reaffirm the idea that through songs boys and girls can acquire the different habits that are studied in Pre-school Education.
eng
dc.format.extent
65 p.
dc.language.iso
cat
dc.rights
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.source
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)
dc.subject.other
Formació d'hàbits
dc.subject.other
Infants
dc.subject.other
Música
dc.title
Proposta musical per treballar els hàbits a Educació Infantil
dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.subject.udc
372
dc.embargo.terms
cap
dc.rights.accessLevel
info:eu-repo/semantics/openAccess


Documents

TFG - Suriñach, Marta - Ed. Infantil - 2021.pdf

2.727Mb PDF

This item appears in the following Collection(s)