Estrategias de RSC y marketing de las empresas de fast-food frente al movimiento healthy en España

dc.contributor
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació
dc.contributor
Enrique, Ana Ma.
dc.contributor.author
Julià Castelló, Enric
dc.date.accessioned
2022-03-07T12:18:59Z
dc.date.accessioned
2024-10-02T07:42:24Z
dc.date.available
2022-03-07T12:18:59Z
dc.date.available
2024-10-02T07:42:24Z
dc.date.issued
2021-07
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/521593
dc.description.abstract
La Responsabilitat Social Corporativa ha anat adquirit al llarg dels anys una major i notable importància en el model de gestió de les empreses. Cada vegada són més les empreses que volen contribuir i donar resposta a certs problemes que afecten al conjunt de la societat i al medi ambient. En aquest treball s'investiga com dues de les companyies més importants del sector del fast-food, McDonald's i Burger King, integren en el seu model de gestió de negoci la sostenibilitat mediambiental i com s'enfronten al moviment healthy, quines eines de comunicació empren per a donar a conèixer la seva responsabilitat social i, conseqüentment, la percepció dels individus sobre les iniciatives que promouen cadascuna d'elles.
cat
dc.description.abstract
La Responsabilidad Social Corporativa ha ido adquirido a lo largo de los años una mayor y notable importancia en el modelo de gestión de las empresas. Cada vez son más las empresas que se suman a contribuir y dar respuesta a ciertos problemas que afectan al conjunto de la sociedad y el medioambiente. En este trabajo se investiga cómo dos de las compañías más importantes del sector del fast-food, McDonald's y Burger King, integran en su modelo de gestión de negocio la sostenibilidad medioambiental y cómo se enfrentan al movimiento healthy, qué herramientas de comunicación emplean para dar a conocer su responsabilidad social y, consecuentemente, la percepción de los individuos acerca de las iniciativas que promueven cada una de ellas.
spa
dc.description.abstract
Over the years, Corporate Social Responsibility has acquired greater and notable importance in the management model of companies. An increasing number of companies are contributing to and responding to certain problems that affect society as a whole and the environment. This research investigates how two of the most important companies in the fast-food sector, McDonald's and Burger King, integrate environmental sustainability into their business management and how they have dealt with the healthy movement, what communication tools they use to promote their social responsibility and, consequently, how individuals perceive the initiatives promoted by each of them.
eng
dc.format.extent
142 p.
cat
dc.language.iso
spa
cat
dc.rights
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.source
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)
dc.subject.other
Responsabilitat social de l'empresa
cat
dc.subject.other
Aliments naturals
cat
dc.subject.other
Menjar ràpid
cat
dc.title
Estrategias de RSC y marketing de las empresas de fast-food frente al movimiento healthy en España
cat
dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
cat
dc.subject.udc
65
cat
dc.embargo.terms
cap
cat
dc.rights.accessLevel
info:eu-repo/semantics/openAccess


Documentos

TFG - Julià Castelló, Enric - Publicitat - 2021.pdf

1.613Mb PDF

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)