dc.contributor
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació
dc.contributor
Oteo Soler, Francisco
dc.contributor.author
Purcallà Ariño, Xavier
dc.date.accessioned
2008-03-11T15:18:29Z
dc.date.accessioned
2024-10-02T07:45:02Z
dc.date.available
2008-03-11T15:18:29Z
dc.date.available
2024-10-02T07:45:02Z
dc.date.issued
2008-03-11T15:18:29Z
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/5207
dc.description.abstract
Aquest treball analitza la figura mediàtica de Ronaldinho i pretén arribar a una conclusió sobre la capacitat del jugador brasiler per influir en el comportament dels consumidors. Durant la elaboració d’aquest treball es demostra si Ronaldinho es una aposta segura d’èxit a l’hora de publicitar la marca o els productes d’una empresa o d’un anunciant, és a dir, concloure si resulta encertat apostar per Ronaldinho com prescriptor de marques comercials.
cat
dc.format.extent
74, 30 p.
ca
dc.format.extent
508078 bytes
dc.format.extent
10025896 bytes
dc.format.mimetype
application/pdf
dc.format.mimetype
application/pdf
dc.rights
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
cat
dc.subject.other
Ronaldinho
ca
dc.subject.other
Publicitat
ca
dc.subject.other
Marques comercials
ca
dc.title
El fenómeno Ronaldinho como prescriptor de marcas comerciales
ca
dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
ca