Now showing items 1-20 of 160
Naya Mercadal, Albert (2014-06-10)
L'era 2.0 ha arribat als nostres dies i amb això, les xarxes socials ja formen part de la vida diària de molts habitants del planeta. Cada dia, milions de persones es connecten i interactuen a través d'elles amb la finalitat ...
Busquets Ojeda, Edgar (2009-03-12)
Resum El present treball és un estudi sobre l’adaptació de la coneguda tècnica de marketing dels Estudis de Satisfacció de Clients -Costumers Satisfaction Survey (CSS)- al marketing polític. En ell es desenvolupa el concepte ...
Olivé Samarra, Victoria (2012-03-29)
L’aplicació de la tecnologia de Google Art Project al Museu d’Art Contemporani de Barcelona (MACBA) com a forma d’aproximació de l’art a un públic més internacional és el plantejament d’aquest treball. Amb aquesta finalitat ...
Llerins Latorre, Olga (2009-07-22)
Treball d’anàlisis i investigació de l’ús de les relacions públiques i el màrqueting experiencial dels anunciants de begudes alcohòliques. Tractament de la normativa vigent sobre el tema i estudi dels diferents tipus ...
Ballesta Ferrer, Ángela (2008-10-20)
Aquest treball analitza quines deficiències es poden detectar en el diaris generalistes espanyols, tant des del punt de vista lingüístic com organitzatiu, i com la interrelació entre aquestes carències influeix en detriment ...
Ferrero Pérez, María (2024-07)
El context del treball aborda la necessitat contemporània de revitalitzar l'interès dels joves per la història i la cultura en un món dominat per la tecnologia. Proposo utilitzar el Museu Nuria Pla a Barcelona com a exemple ...
Juanals Amador, Clàudia (2022-06)
Les xarxes socials han esdevingut un element essencial a les vides de les persones en ple segle XXI. A més, és una eina on es trenca la diferència de mercats i tant grans marques com petites marques venen productes dins ...
Giménez Franco, Víctor (2014-06-06)
El treball que es presenta a continuació és una anàlisi sobre la comunicació del ex entrenador del FC Barcelona, Josep Guardiola, i la forma en com s'expressa i utilitza el seu discurs per impactar a tots els seus públics. ...
Llorens Corbellini, Priscila (2014-06-06)
El present projecte final de carrera analitza dos aspectes importants que influeixen en la societat actual, la Moda i la Comunicació, i intenta ser una eina útil per entendre la relació existent entre tots dos. En concret ...
Ochoa Acedo, Anna (2022-06)
Aquest treball de final de grau consisteix en fer un estudi per identificar si les marques fast fashion comuniquen sostenibilitat a través de YouTube. S’analitzaran: Mango y Primark, dues empreses amb diferents rangs ...
Fernández Farrés, Víctor (2009-07-17)
Sobre la professió del publicitari es donen estereotips, tant externs com interns, que contribueixen a generar una imatge concreta del membres que la composen. Recentment, aquesta imatge es negativa i mina la reputació, ...
Verdura Peralta, Silvia (2012-03-30)
La comunicació interna en les empreses és una eina capaç no tan sols d’informar als treballadors de la mateixa sinó també de motivar-los, retenir el talent i augmentar l’orgull de pertinença, que contribuirà positivament ...
Cartil Benaiges, Joan Robert (2013-09-19)
La creació, anàlisi i implementació d’una marca pròpia online i offline com a forma d’autopromoció del valor individual en el món laboral. Amb aquesta finalitat es desenvoluparà una estratègia de comunicació personal que ...
March Cabal, Xavier (2008-10-20)
Aquest treball pretén acostar-se a la situació lingüística real de la Catalunya d’avui. En la nostre anàlisi s’aborda el bilingüisme com a característica individual i col·lectiva i com a tret lingüístic que defineix ...
Mallent Llopis, Ignacio (2009-02-24)
A lo largo de esta exposición se va a tratar de demostrar que Bill Bernbach, considerado como uno de los mejores publicitarios de todos los tiempos, consiguió generar, junto a su equipo, las condiciones necesarias para ...
Bufferne Lorenzo-Penalva, Sofía (2010-11-23)
Aquest treball pretén analitzar la situació actual del món publicitari on les noves vies de comunicació, especialment el Brand Entertainment, són cada vegada més nombroses i diverses per fer front al declivi de l'era ...
Jiménez Ramírez, Ignacio (2014-12-10)
El present projecte analitza la creació i el desenvolupament dels conceptes que donen forma a les marques des d'un punt de vista creatiu. El treball proposa l'estudi del concepte de les brand idees com a resposta a l'evolució ...
Núñez Yelmo, Marta (2020-07)
Aquest treball té com a objectiu analitzar l'adaptació de l'estratègia comunicativa d'una marca rellevant del sector alimentari com és McDonald’s, després de veure's irremeiablement sotmesa al paradigma ecològic dels nostres ...
Castro Torelló, Claudia (2023-07)
En aquest projecte es realitza la investigació i l’anàlisi de la marca d’hamburgueses Vicio. L’objectiu del document és rellançar la línia de productes vegans que la marca ja té al mercat però els consumidors no coneixen, ...
Aloy Postico, Elisabet (2008-10-20)
Aquest treball té com a objectiu analitzar i quantificar el nivell d’estandardització de la llengua catalana als mitjans de comunicació del nostre país, per donar resposta a la pregunta de la hipòtesi sobre el seu compliment. ...