Now showing items 101-113 of 113

    Thumbnail

    La comunicación del directivo 

    Vila Torrents, Josep (2009-07-17)

    La comunicació és un element empresarial clau, que últimament ha sufert nombrosos canvis. Canvis de forma, estil, velocitat; no obstant això els missatges poden seguir sent els mateixos. Cap Organització sobreviurà amb una ...

    Thumbnail

    Los recursos naturales en Cataluña: análisis y prospectiva de la evolución de las necesidades 

    Serrano Algueró, Blanca (2009-07-17)

    El present treball consisteix en una anàlisis de la situació energètica actual a Catalunya i les seves previsions basades en la Pla Energètic de Catalunya 2006-2015 elaborat pel Institut Català d’Energia. En relació al ...

    Thumbnail

    La recepción tomista del análisis aristotélico de la crematística y su aplicación en la moderna doctrina social de la Iglesia 

    Via Vallès, Laura (2009-02-27)

    El concepte d’economia subjacent en el desenvolupament de la generalitat de les transaccions mercantils de la nostra era ha fet cas omís als seus orígens aristotèlics en un nombre de casos excessivament significatius, i ...

    Thumbnail

    Los recursos humanos en la empresa familiar 

    Rodríguez Fornós, Gemma (2009-02-27)

    Estudi de la situació actual de les empreses de caràcter familiar i de les seves característiques en relació a la funció i polítiques de Recursos Humans; i anàlisis dels clàssics paradigmes als quals aquest tipus d’empreses ...

    Thumbnail

    La responsabilidad social corporativa en las empresas del IBEX-35 

    Casals Pich, Oriol (2009-02-26)

    La responsabilitat social corporativa és un concepte molt genèric i, en moltes ocasions, bastant abstracte i desconegut que no significa que no estigui molt present i citat avui en dia. El treball de la responsabilitat ...

    Thumbnail

    Análisis de las políticas sociolaborales en las comunidades autónomas de Asturias, Cantabria, Castilla-La Mancha y Galicia 

    González de León Berini, Álvaro (2009-02-26)

    En el present treball es realitza una exhaustiva anàlis a diferents polítiques sociolaborals de les comunitats autònomes d'Astúries, Cantàbria, Castella-La Manxa i Galícia. Tenint en compte la problemàtica de cada una ...

    Thumbnail

    La competitividad del sector hotelero 

    Ruiz Janó, Natàlia (2009-02-25)

    El present estudi analitza la competitivitat del sector hoteler entre les ciutats de Barcelona i Madrid. Consisteix en un anàlisi sobre l’oferta i demanda hotelera de les dos ciutats. També s’estudia el mercat inversor ...

    Thumbnail

    Intraemprendedor 

    Llompart Gual de Torrella, Joaquín (2009-02-24)

    Amb aquest traball es pretén conscienciar els directius en la importància de crear una cultura organizacional que afavoreixi la figura del nou perfil professional com a alternativa per afrontar la nova economia de principis ...

    Thumbnail

    Inversiones inmobiliarias en Rumanía 

    Huguet Roig, Maria (2008-10-15)

    El treball sobre les inversions inmobiliàries a Rumania es centra en analitzar les oportunitats que ofereix aquest sector, com una alternativa al saturat mercat espanyol. Per aquesta finalitat, s’examinaran les característiques ...

    Thumbnail

    Business plan: Ibéricosandwich 

    Ruiz Janó, Natàlia (2008-03-11)

    El present estudi és el desenvolupament d’un pla de viabilitat per saber si una idea de negoci pot ésser rendible. Consisteix en una anàlisi sobre els diferents factors que componen un pla de negoci. Així com el pla ...

    Thumbnail

    Estudio de las prejubilaciones en las empresas 

    Traus Boix, Albert (2008-03-05)

    Les prejubilacions s’han convertit en un mecanisme de reducció de plantilla molt recorregut per les empreses en aquests últims anys. Les raons que exposa cada empresa per justificar-les son molt amplies i de diversa índole: ...

    Thumbnail

    Inversions immobiliàries a Polònia 

    Solanes Lladonosa, Sílvia (2008-03-05)

    Pendent

    Thumbnail

    New technologies in marketing: the special case of Buzz Marketing 

    Pérez Ruz, Jordi (2008-03-04)

    Cada dia és més difícil convèncer al consumidor de que compri els productes d’una determinada empresa o contracti els seus serveis simplement amb la publicitat convencional. Això ha provocat l’aparició de noves tècniques ...