Thumbnail

    El balance social como herramienta de medición del impacto de la actividad empresarial en la sociedad 

    Poblador Fernández, Susana, (2017-10)

    El present treball planteja una sistematització d'indicadors per realitzar el Balanç Social de les organitzacions empresarials, de manera que resulti més fàcil l'anàlisi del seu comportament en matèria de Responsabilitat ...

    Thumbnail

    La cooperativa como activo a la conservación y desarrollo local 

    Busto López, Laura, (2017-07-11)

    Es objeto de este documento referir las necesidades colectivas y tratar de atenderlas mediante la proyección de los servicios ecosistémicos que planteen superarlas desde un prisma coherente con los acontecimientos, dada ...

    Thumbnail

    Diseño de Plan de Empresa de Productos Alimenticios (propuesta de productos alimenticios artesanales) 

    Arias González, Claudia (2023-07)

    L´objectiu principal d´aquest projecte se centra en el disseny d´un pla d´empresa de productes artesanals que inclou barres energètiques, galetes i altres. Aquests són naturals amb presentació ecològica i matèria primera ...

    Thumbnail

    DONE, por y para una economía social y colaborativa 

    Bley García, María (2024)

    Aquest Treball de Fi de Màster (TFM) presenta una plataforma interactiva dissenyada per connectar les necessitats de les Entitats Socials i Solidàries (ESS) amb les contribucions de la ciutadania. A través d'un model ...

    Thumbnail

    Microcréditos y universidad: motor de emprendeduría 

    Garrido Costa, Laia (2013-09-26)

    El terme microcrèdit és un concepte cada vegada més utilitzat dintre de l'àmbit econòmic i social. Tanmateix, hi ha molts interrogants sobre el que realment són i de l'impacte que poden arribar a ocasionar en la societat. ...

    Thumbnail

    El papel de las plataformas ciudadanas en la economía solidaria. El caso de Ánima Animal 

    Cano Bautista, Vanessa, (2018-07)

    Aquest treball estableix una base teòrica per a futurs treballs teòrics en relació a les plataformes ciutadanes, entenent-se aquestes com un nou moviment associatiu ciutadà recentment sorgit a la societat. Tot i que, en ...

    Thumbnail

    Plan de comunicación para la colección Nuna Wari de Pepa Piñeiros 

    Novoa Moreno, Carla Elizabeth (2023-07)

    L'objectiu d'aquest projecte és desenvolupar un Pla de Comunicació per a la nova col·lecció de moda ancestral andina de Pepa Piñeros, una restauradora d'obres d'art, dissenyadora de modes i artista equatoriana amb residència ...

    Thumbnail

    La Renda Bàsica Universal : marc teòric i pràctic de l'eina que busca acabar amb la pobresa i la desigualtat 

    Vallès López, Roger (2021-07)

    Aquest TFG té l’objectiu de definir i permetre comprendre el concepte de la Renda Universal Bàsica. Per a tal propòsit, s’ha presentat un marc teòric així com s’han analitzat estudis empírics sobre la seva aplicació a ...

    Thumbnail

    Tendencias de colaboración entre las ONG en España dedicadas a la infancia y las empresas 

    Mora Sanllorente, Alba (2023-07)

    En els darrers anys, les col·laboracions entre organitzacions no governamentals (ONG) i empreses han experimentat importants transformacions, passant de la filantropia tradicional a aliances més complexes i col·laboratives. ...