Mostrando ítems 1-20 de 198

    Thumbnail

    Marca personal, asesoría de imagen y redes sociales: La sinergia de los nuevos creadores de contenido aplicada a un caso práctico 

    Dausà i Coromí, Martí (2025-09)

    Aquest Treball de Final de Grau busca crear una sinergia entre la marca personal, l'estilisme i les xarxes socials. A través d'una metodologia mixta, que combina teoria i un cas pràctic, s'utilitzaran eines que permetin a ...

    Thumbnail

    Emprendimiento de una nueva marca de moda y su respectivo manual de identidad visual y plan de comunicación 

    Del Barco Palomares, Alexia (2025-07)

    Moltes persones admiren la moda del luxe i volen seguir les seves tendències, però no tothom pot permetre-li-ho econòmicament. Aquest treball de final de grau busca emprendre una marca que aconsegueixi sadollar el desig ...

    Thumbnail

    La redefinición de la masculinidad mediante la evolución de la publicidad de Gillette 

    Uguet Bonet, Marc (2025-06)

    El present Treball de Fi de Grau, amb caràcter de recerca, se centra en l'anàlisi qualitativa de l’evolució i adaptació al context social de cada època que han tingut les campanyes publicitares de Gillette. Mitjançant ...

    Thumbnail

    Análisis de la Casa Museo Nuria Pla y su aproximación a los jóvenes 

    Ferrero Pérez, María (2024-07)

    El context del treball aborda la necessitat contemporània de revitalitzar l'interès dels joves per la història i la cultura en un món dominat per la tecnologia. Proposo utilitzar el Museu Nuria Pla a Barcelona com a exemple ...

    Thumbnail

    Proyecto de rebranding de UNOde50 

    Castillo Aponte, María (2025-06)

    Aquest projecte se centra en renovar la identitat visual de UNOde50 per a alinear la seva imatge amb el caràcter de les seves joies. Les peces de la marca transmeten una essència trencadora, original, exclusiva i imperfecta ...

    Thumbnail

    Manual de optimización de contenido audiovisual vertical para mejorar la retención de audiencia en social media 

    Silva Masllorens, Enrique (2025-06)

    El món audiovisual té més força i democratització que mai, cosa que es tradueix en una gran competència a l’hora de crear contingut i aconseguir que les persones s’interessin per veure’l. Aquest treball de final de grau ...

    Thumbnail

    Projecte de rebranding de la marca poble de Cabacés Turisme 

    Masip Gibert, Marta (2025-06)

    Aquest treball neix de la motivació d'una noia de Cabacés, un petit poble del Priorat, comarca ubicada a la província de Tarragona, i te com a objectiu principal crear una identitat visual renovada i potent per a Cabacés ...

    Thumbnail

    Creación de una marca editorial ¿Es posible crear un sello editorial que nazca de lo moderno sin perder su esencia? 

    Arasa Bellver, Inés (2025-06)

    L'objectiu del TFG consisteix en la creació d'una marca editorial que es diferenciï de les ja existents. El seu objectiu és el de trobar un tipus de negoci que destaqui en el sector editorial i que ofereixi un valor afegit ...

    Thumbnail

    Propuesta periodística para producir y difundir reportajes sobre iniciativas de repoblación en la España vaciada 

    Población Cafano, Victoria Isabella (2025-06)

    Aquest Treball de Fi de Grau (TFG) explora el fenòmen del despoblament rural a Espanya, centrant-se en l’anomenada “España vaciada” i en les iniciatives locals que busquen revertir l’èxode demogràfic. La primera part del ...

    Thumbnail

    Manual sobre cómo crear un packaging 

    Millaruelo Fernández, Andrea (2025-06)

    El present Treball de Fi de Grau (TFG) estudia el procés d'elaboració d'un packaging, posant èmfasi en el seu disseny i utilitat. El packaging engloba les tècniques d'embalatge, empaquetatge, embolcall, etiquetatge i ...

    Thumbnail

    Estrategias para la construcción de marcas en la industria musical 

    Ceballos Rubio, Lara (2025-06)

    Aquest treball de fi de grau se centra en HYBE Corporation, una de les productores més grans i exitoses de Corea del Sud, responsable del desenvolupament i el llançament d'una llarga llista de grups d'ídols que s'han ...

    Thumbnail

    Reposicionamiento de O Bag Classic en el mercado español mediante su rediseño 

    Gimeno Gallardo, Martina (2025-06)

    La investigació es centra en reposicionar la marca de moda de bosses customitzables, O Bag, mitjançant el redisseny del seu model icònic, l’“O Bag Classic”, actualment oblidat al mercat espanyol. Es valoren les causes del ...

    Thumbnail

    El color como herramienta narrativa: Los casos de Tiempos Futuros (2021) y Videofilia (y otros síndromes virales) (2015) 

    Barrantes Li Elguera, Diana Victoria (2025-06)

    Durant les darreres dècades, el panorama cinematogràfic peruà ha experimentat el ressorgiment d’un nou cinema d’autor, impulsat per una nova generació emergent d’artistes que aposten per una exploració estètica més profunda. ...

    Thumbnail

    Los criterios de la creatividad: Más allá de la inspiración y originalidad 

    Collada Nolent, Irene (2024)

    La creativitat sovint es defineix com a subjectiva, ja que és multidisciplinar i polièdrica. Però, en l'àmbit educatiu, es pot percebre de manera molt més objectiva, perquè l'estudiant obté una qualificació numèrica per ...

    Thumbnail

    La película de Mario Bros: la pieza clave en la estrategia de branded content de la franquicia y de la empresa Nintendo 

    Castro Vizconde, Laura (2024)

    En veure una gorra vermella amb una lletra “M” en el centre tots sabem reconèixer la seva procedència, un color, una melodia… Amb tan sols un parell d'elements som capaços de reconèixer a l'icònic personatge de Nintendo. ...

    Thumbnail

    Análisis de la narrativa de marca en el relato de la película Barbie 

    Manzano Villarejo, Laia (2024)

    En aquest treball s'estudia l'storytelling de la marca Barbie mitjançant l'anàlisi de la narrativa de marca que es produeix a la pel·lícula llançada el 2023 en comparació amb les primeres pel·lícules. La famosa nina creada ...

    Thumbnail

    El branded content en el sector de la moda de lujo : estudio comparativo de Louis Vuitton, Chanel y Gucci 

    Muñoz Ruiz, Marta (2019)

    El present treball estudia i reflexiona sobre el branded content en la indústria de la moda de luxe. La publicitat ha evolucionat amb els anys i s'ha anat adaptant a la societat i al moment. La indústria de la moda de luxe ...

    Thumbnail

    Estrategia de comunicación de Hangeo: un giro de 180º en el plan estratégico 

    Joly Mira, Isabel (2023-9-)

    En aquest treball de investigació l’objectiu és crear un pla de comunicació per la marca Hangeo. Actualment, hi ha molta competència en el sector d’aplicacions socials. És per això que el meu objectiu es realitzar un pla ...

    Thumbnail

    Lanzamiento de marca y plan de comunicación de Mimatelier 

    Rubio Montes, María (2023-9-)

    Crear una marca de vestits per a ocasions especials en el mercat actual pot semblar una cosa difícil i ple de desafiaments, ja que és un mercat molt saturat en el qual ja existeix tot. És per això, que volem fer-li un volt ...

    Thumbnail

    Redes sociales y enfermedades de salud mental: Proyecto de branded content para la marca BeReal 

    Soci Ruiz, Marcello (2023-9-)

    Aquest document tracta sobre les xarxes socials i la relació que poden tenir en el desenvolupament de certes malalties mentals. De la mateixa manera, serveix d'anàlisi i comprensió d'una aplicació que és tendència a molts ...