Thumbnail

    Creación de una agencia de eventos: estructura y planteamientos externos e internos, no económicos, para su puesta en marcha 

    Trujillo López, Alba (2009-07-17)

    Projecte de constitució d’una agència d’esdeveniments en què es presenta una radiografia del sector, els públics objectius de la nova empresa, els serveis que oferirà i aquells aspectes socials d’obligada contemplació per ...

    Thumbnail

    Creación de una agencia de eventos: estructura y planteamientos externos e internos, no económicos, para su puesta en marcha 

    Trujillo López, Alba (2009-07-17)

    Projecte de constitució d’una agència d’esdeveniments en què es presenta una radiografia del sector, els públics objectius de la nova empresa, els serveis que oferirà i aquells aspectes socials d’obligada contemplació per ...

    Thumbnail

    La irrupción de los influencers en el negocio de las agencias publicitarias 

    Munar Parra, Marina, (2018-09)

    El fenomen influencer ha crescut exponencialment durant els últims anys modificant les inversions de les marques en termes de publicitat digital. No obstant això, el gran públic ignora el treball que existeix darrere dels ...

    Thumbnail

    Tendencias creativas now. Creatividad española: fórmulas publicitarias premiadas en 2011 

    García Tamayo, Rubén (2012-10-05)

    El present projecte analitza el panorama creatiu publicitari durant el 2011. El treball proposa l’estudi de les solucions creatives que les agències espanyoles han desenvolupat en un any emmarcat d’un context econòmic, ...