Thumbnail

    On a Theorem of Ore 

    Montes, Jesús; Nart, Enric (1992)

    0. Ore (Math. Ann. 99. 1928, 84-I 17) developed a method for obtaining the absolute discriminant and the prime-ideal decomposition of the rational primes in a number field K. The method, based on Newton’s polygon techniques, ...

    Thumbnail

    Hillary Clinton, un sueño americano en femenino 

    Ballesta Ferrer, Ángela (2008-03-04)

    Aquest treball analitza quins trets de la personalitat de la Hillary Rodham Clinton han influït en la creació de la seva imatge pública i quines estratègies de comunicació l'han convertit, d'entre totes les dones del ...

    Thumbnail

    New technologies in marketing: the special case of Buzz Marketing 

    Pérez Ruz, Jordi (2008-03-04)

    Cada dia és més difícil convèncer al consumidor de que compri els productes d’una determinada empresa o contracti els seus serveis simplement amb la publicitat convencional. Això ha provocat l’aparició de noves tècniques ...

    Thumbnail

    Intervención grupal en niños con trastorno por déficit de atención con hiperactividad desde un enfoque cognitivo-conductual 

    Anfruns Nomen, Ares (2008-03-05)

    El treball és una revisió d’un trastorn infantil molt important avui en dia anomenat Trastorn per Dèficit d’Atenció e Hiperactivitat (TDAH). Poc a poc i a mesura que profunditzes en les seves pàgines, es responen les més ...

    Thumbnail

    La Sexta: proceso de lanzamiento y estrategias de programación 

    Velat Castillo, Pablo (2008-03-05)

    En aquest treball es descriu i s’analitza el procés de llançament de La Sexta i les estratègies de programació d’aquesta nova cadena. Amb aquest naixement s’amplia la oferta de televisió analògica a Espanya, paradòxicament ...

    Thumbnail

    Estudio de las prejubilaciones en las empresas 

    Traus Boix, Albert (2008-03-05)

    Les prejubilacions s’han convertit en un mecanisme de reducció de plantilla molt recorregut per les empreses en aquests últims anys. Les raons que exposa cada empresa per justificar-les son molt amplies i de diversa índole: ...

    Thumbnail

    Inversions immobiliàries a Polònia 

    Solanes Lladonosa, Sílvia (2008-03-05)

    Pendent

    Thumbnail

    La fundamentación de los códigos de conducta de la Administración Pública 

    Via Vallès, Laura (2008-03-06)

    L’entorn administratiu d’aquests últims anys ha evidenciat la proliferació dels codis de conducta de l’Administració pública, un instrument procedent de l’experiència anglosaxona, especialment de la nord-americana, que en ...

    Thumbnail

    La protección del menor y la publicidad infantil en materia de alimentos 

    Iglesias Serrat, Cristina Alexia (2008-03-06)

    L´evolució de la publicitat i dels mitjans que utilitza per arribar al destinatari en els últims temps han fomentat la necessitat d’una major protecció dels menors, que per la seva major vulnerabilitat, Així ho ...

    Thumbnail

    Aspectos civiles de la sustracción internacional de menores en España 

    Muñoz Pérez, Noelia (2008-03-06)

    Al present treball s’estudia el tema relatiu al segrest internacional de menors pels seus pares, analitzant els cossos legals creats per combatir aquest problema, sorgit de la societat multicultural en la que vivim, i per ...

    Thumbnail

    La adopción internacional 

    Berdié Mayayo, Inma (2008-03-06)

    La majoria de la doctrina coindieix en definir l’adopció internacional con aquella adopción en què intervé un element d’estrangeria, ja sigui per alguna de les parts que hi intervenen, o pel lloc de la seva realització. ...

    Thumbnail

    El papel de la ansiedad en los trastornos alimentarios 

    Nogales Bacariza, Inés (2008-03-06)

    L'objectiu d'aquest projecte és demostrar la coexistència dels trastorns ansiosos en la patologia de la conducta alimentària. En primer lloc es troba la descripció detallada de les alteracions de la conducta alimentària i ...

    Thumbnail

    La gestión de la reputación corporativa: un valor diferencial para la empresa 

    Iñigo Moyano, Débora Luján (2008-03-07)

    El present treball tracta sobre la reputació corporativa i la gestió en sí mateixa. Es proposa un nou model de gestió de la reputació, prenent com a base el model creat per Justo Villafañe, en relació als paràmetres ...

    Thumbnail

    La informació a la ràdio durant el franquisme 

    Samaniego Lozar, Raquel (2008-03-07)

    El Treball Final de Carrera investiga l’evolució de la ràdio a Espanya durant la dictadura franquista, entre els anys 1939 i 1975. El seguit de qüestions polítiques i socials que es viuen al país durant la postguerra fan ...

    Thumbnail

    El cànon de la còpia privada 

    Brugada Vilà, Helena (2008-03-10)

    Estudi sobre el cànon de la còpia privada enfocat a l’anàlisi del concepte del cànon, l’objecte, els subjectes que intervenen, la quantia que s’ha de pagar com a compensació de la còpia, la distribució del mateix, les ...

    Thumbnail

    La publicidad que atenta sobre la dignidad de la persona: la publicidad sexista 

    Borrás Gracia, Sofía (2008-03-10)

    Són cada cop més freqüents les retirades de campanyes de publicitat a Espanya provocades per la crispació de determinats col·lectius o particulars al·legant que atempten contra la dignitat de la persona, destacant especialment ...

    Thumbnail

    Los soportes publicitarios emergentes del medio exterior: hacia una interacción con el consumidor: la tecnología y la creatividad al servicio de la publicidad exterior 

    Aguado Durán, Nacho (2008-03-10)

    Aquest treball realitza una projecció del que serà el futur a curt termini del mitjà publicitari d’exterior. S’estudia amb profunditat l’entorn socioeconòmic present del mitjà, així com es realitza un recull de les opinions ...

    Thumbnail

    Business plan: Ibéricosandwich 

    Ruiz Janó, Natàlia (2008-03-11)

    El present estudi és el desenvolupament d’un pla de viabilitat per saber si una idea de negoci pot ésser rendible. Consisteix en una anàlisi sobre els diferents factors que componen un pla de negoci. Així com el pla ...

    Thumbnail

    El fenómeno Ronaldinho como prescriptor de marcas comerciales 

    Purcallà Ariño, Xavier (2008-03-11)

    Aquest treball analitza la figura mediàtica de Ronaldinho i pretén arribar a una conclusió sobre la capacitat del jugador brasiler per influir en el comportament dels consumidors. Durant la elaboració d’aquest treball es ...