Plan estratégico de comunicación Fundación No Somos Invisibles

dc.contributor
Perelló-Sobrepere, Marc
dc.contributor.author
Berrocal Sánchez, Sandra
dc.date.accessioned
2025-10-30T11:17:11Z
dc.date.available
2025-10-30T11:17:11Z
dc.date.created
2022
dc.date.issued
2022-09
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/488448
dc.description.abstract
Després de la realització del Màster en Gestió i Comunicació d'Entitats Socials i Economia Solidària a la Universitat Abat Oliba CEU, s'ha decidit realitzar un Pla Estratègic de Comunicació Externa de la Fundació No Somos Invisibles, que treballa per a la inserció social i laboral de les persones amb paràlisi cerebral i altres discapacitats físiques severes a través de les formacions sobre valors, tallers i venda de productes que s' ofereixen a la societat. Fundació No Somos Invisibles aspira a ser una entitat oberta a la societat, una finestreta a través de la qual, qualsevol ciutadà i ciutadana pugui comprendre les capacitats, els drets, els valors i el gran potencial de les persones amb Paràlisi Cerebral i altres discapacitats físiques severes. Un important objectiu és la sensibilització i informació social i per això, l' entitat dona gran importància a la seva comunicació i difusió. En aquest sentit cal optimitzar els diferents canals de comunicació, xarxes socials, web, esdeveniments i mailchimps entre d'altres. L' estratègia té en compte els 2 eixos essencials en la comunicació per generar coneixement de marca, informació i sensibilització sobre la Paràlisi Cerebral i altres discapacitats físiques severes, la comercialització dels productes de l' entitat, generar confiança i fidelització dels diferents actors socials, clients i socis: 1. SENSIBILITZACIÓ i CONEIXEMENT sobre les capacitats de les persones amb Paràlisi Cerebral i altres discapacitats físiques severes. 2. La DIFUSIÓ dels programes, formacions, tallers i venda de productes de l' entitat.
ca
dc.description.abstract
Tras la realización del Máster en Gestión y Comunicación de Entidades Sociales y Economía Solidaria en la Universidad Abat Oliba CEU, se ha decidido realizar un Plan Estratégico de Comunicación Externa de la Fundación No Somos Invisibles, que trabaja para la inserción social y laboral de las personas con parálisis cerebral y otras discapacidades físicas severas a través de las formaciones sobre valores, talleres y venta de productos que se ofrecen a la sociedad. Fundación No Somos Invisibles aspira a ser una entidad abierta a la sociedad, una ventana a través de la cual, cualquier ciudadano y ciudadana pueda comprender las capacidades, los derechos, los valores y el gran potencial de las personas con Parálisis Cerebral y otras discapacidades físicas severas. Un importante objetivo es la sensibilización e información social y por ello, la entidad da gran importancia a su comunicación y difusión. En este sentido es necesario optimizar los diferentes canales de comunicación, tales como las redes sociales, la web y los eventos corporativos, entre otros. La estrategia tiene en cuenta los 2 ejes esenciales en la comunicación para generar conocimiento de marca, información y sensibilización sobre la parálisis cerebral y otras discapacidades físicas severas, la comercialización de los productos de la entidad, generar confianza y fidelización de los diferentes actores sociales, clientes y socios: - SENSIBILIZACIÓN y CONOCIMIENTO sobre las capacidades de las personas con Parálisis Cerebral y otras discapacidades físicas severas. - La DIFUSIÓN de los programas, formaciones, talleres y venta de productos de la entidad.
ca
dc.description.abstract
After completing the Master's Degree in Management and Communication of Social Entities and Solidarity Economy at the Abat Oliba CEU University, it has been decided to carry out a Strategic Plan for External Communication of the No Somos Invisibles Foundation, which works for the social and labor insertion of people with cerebral palsy and other severe physical disabilities through training on values, workshops and sale of products offered to society. Fundación No Somos Invisibles aspires to be an entity open to society, a window through which any citizen can understand the capacities, rights, values and great potential of people with Cerebral Palsy and other severe physical disabilities. An important objective is social awareness and information and therefore, the entity attaches great importance to its communication and dissemination. In this sense it is necessary to optimize the different communication channels, social networks, web, events and mailchimps among others. The strategy takes into account the 2 essential axes in communication to generate brand awareness, information and awareness about cerebral palsy and other severe physical disabilities, the commercialization of the entity's products, generate trust and loyalty of the different social actors, customers and partners: 1. AWARENESS and KNOWLEDGE about the abilities of people with Cerebral Palsy and other severe physical disabilities. 2. The DISSEMINATION of the programs, trainings, workshops and sale of products of the entity.
ca
dc.format.extent
77 p.
ca
dc.language.iso
spa
ca
dc.rights
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
*
dc.rights.uri
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
*
dc.source
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)
dc.subject.other
Comunicació
ca
dc.subject.other
Associacions
ca
dc.subject.other
Persones amb discapacitat
ca
dc.title
Plan estratégico de comunicación Fundación No Somos Invisibles
ca
dc.type
info:eu-repo/semantics/masterThesis
ca
dc.subject.udc
65
ca
dc.embargo.terms
cap
ca
dc.rights.accessLevel
info:eu-repo/semantics/openAccess


Documents

Plan_Berrocal_2022.pdf

2.850Mb PDF

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)