dc.contributor
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Psicologia
dc.contributor
Amado Luz, Laura
dc.contributor.author
Sances Masero, Cristina
dc.date.accessioned
2009-07-24T11:31:26Z
dc.date.accessioned
2024-10-02T13:25:51Z
dc.date.available
2009-07-24T11:31:26Z
dc.date.available
2024-10-02T13:25:51Z
dc.date.issued
2009-07-24T11:31:26Z
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/39590
dc.description.abstract
El present treball pretén explicar en què consisteix el trastorn per dèficit d’ atenció amb hiperactivitat (TDAH) i els diversos mètodes d’ intervenció que existeixen a l’hora d’abordar el mencionat trastorn.
Un altre dels propòsits d’aquest treball és revelar la importància d’ un dels trastorns més freqüents a la infància i la repercussió que aquest suposa a l’ entorn escolar, familiar i social.
cat
dc.format.extent
88 p.
ca
dc.format.extent
441757 bytes
dc.format.mimetype
application/pdf
dc.rights
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
cat
dc.subject.other
Hiperactivitat
ca
dc.subject.other
Infants hiperactius
ca
dc.subject.other
Trastorns de l'atenció
ca
dc.subject.other
Psicoteràpia familiar
ca
dc.title
Intervención familiar grupal en niños con trastorno por déficit de atención con hiperatividad (TDAH)
ca
dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
ca