Alcohol en las relaciones públicas. Cómo se dan a conocer las marcas a través de las relaciones públicas

dc.contributor
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació
dc.contributor
Piera Miquel, Mercedes
dc.contributor.author
Llerins Latorre, Olga
dc.date.accessioned
2009-07-22T08:19:49Z
dc.date.accessioned
2024-10-02T07:40:38Z
dc.date.available
2009-07-22T08:19:49Z
dc.date.available
2024-10-02T07:40:38Z
dc.date.created
2009
dc.date.issued
2009-07-22T08:19:49Z
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/39534
dc.description.abstract
Treball d’anàlisis i investigació de l’ús de les relacions públiques i el màrqueting experiencial dels anunciants de begudes alcohòliques. Tractament de la normativa vigent sobre el tema i estudi dels diferents tipus d’accions de comunicació que porta a terme aquest sector. Profunditzant en dos exemples de marques i la seva comunicació durant els últims anys mitjançant les relacions públiques.
cat
dc.format.extent
63 p.
ca
dc.format.extent
376251 bytes
dc.format.mimetype
application/pdf
dc.language.iso
spa
ca
dc.rights
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
cat
dc.subject.other
Begudes alcohòliques
ca
dc.subject.other
Màrqueting
ca
dc.subject.other
Relacions públiques
ca
dc.title
Alcohol en las relaciones públicas. Cómo se dan a conocer las marcas a través de las relaciones públicas
ca
dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
ca
dc.subject.udc
65
ca


Documents

TFC-LLERINS-2009.pdf

367.4Kb PDF

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)