Alcohol en las relaciones públicas. Cómo se dan a conocer las marcas a través de las relaciones públicas

Autor/a

Llerins Latorre, Olga

Altres autors/es

Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació

Piera Miquel, Mercedes

Data de publicació

2009-07-22T08:19:49Z



Resum

Treball d’anàlisis i investigació de l’ús de les relacions públiques i el màrqueting experiencial dels anunciants de begudes alcohòliques. Tractament de la normativa vigent sobre el tema i estudi dels diferents tipus d’accions de comunicació que porta a terme aquest sector. Profunditzant en dos exemples de marques i la seva comunicació durant els últims anys mitjançant les relacions públiques.

Tipus de document

Projecte/Treball fi de carrera o de grau

Llengua

Castellà

Matèries CDU

65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses

Paraules clau

Begudes alcohòliques; Màrqueting; Relacions públiques

Pàgines

63 p.

376251 bytes

Documents

TFC-LLERINS-2009.pdf

367.4Kb

 

Drets

Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)